İsyan sonrası harman olsun Tınaz yapıp savuralım rüzgara karşı tüm olumsuzlukları Son bulsun bu ayrılık Yaşama tutunalım dört elle Sahibinde kalsın tüm kötü sözcükler Acıyla yoğrulsun Demir parmaklıkları döven ellerim…
Karışırgözyaşlarım hasretlere Sevenlerin yüreğinde son bulsun özlemler Hava kararmaz, Hiç aydınlanmaz da dört duvar arasında Gece ile gündüz birbirine karışır hep zifiri karanlıktır Burada her şey siyah kadar onurlu Beyaz kadar namusludur Benim bin şükür dilimde İlk geceme karşı gelen her düşte…
Acı ile hazzın bileşiminde bir çift el uzanır Demir parmaklıklar arasından bin bir dua ile semaya Günün zifiri karanlığında Bir nur aydınlatsın yüreğimi Film şeridi gibidir yaşananlar Gelip geçiyor gözlerimin önünden coşkulu bir şekilde Zor olan yokluğa, zorluğa şükretmektir Açtım ellerimi Yokluğun içinde dilden düşen bin bir dua ile…
Harfler dile gelirkonuşur parmak uçlarımda Anlatıyorlar her şeyi Haksızlıkları Hasretleri Özlemleri Ve yüreğimde ki isyanları Yaşanan ve yaşanacaklar adına bir çığlık daha yükseliyor Demir parmaklıklar ardından…
Yoktur demir kapılar arkasında gece ile gündüzün farkı Gardiyan “koğuş kalk” dediğinde Anlarsın ki şafak sökmüş Daha ne olduğunu anlamadan “Mahkûm! Soldan say”sesinden de bilirsin ki güneş batmış …Ve Duvara bir çentik bir çentik daha atarken Üzerine kapanan demir kapıların sesleri Yankılandıkça dört duvar arasında Hasretler kanına karışır ılgıt ılgıt Damarında dolanan Delice özlemler derinden yaralar yüreğini Öylece sevdalı Öylece hırçın!
Gaipten bir ses duyarsın Başını yastığa koyup gözyaşların sel olduğunda Çığlık çığlığadır yüreğinde ki o ses Ve içinde sen! Delice özlemler Öyle derin öyle ince bir sızı ki Ranzamda hangi yöne dönersem döneyim Her yön sana çıkıyor…
Kulaklarımda özlem dolu sesin çınladıkça çınlar Yüzüm ekşir terime karışır hasretin Yoluna gözyaşı olur dökülür Hasretlerin, özlemlerin habercisidir Üzerime kapanan demir kapılar…
**Hayat bana hep hayır dese de, Ben yine de her zaman, her şeye rağmen hakkımda hayırlısı diyeceğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Demir Parmaklıklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Demir Parmaklıklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli arkadasimm muhteşem her zamanki gibi Yüreğimdekileri bizlere öyle hissettiriyonki Rabbim senin için hayırlısı diliyorum ins hersey düzelir tüm yureginize herzaman bizle okucaksin o yüreğinin sesi hiç susmasin kalemin daiim Olsun saygı sevgi dualarla kal