Kırdın bir kere Al senin olsun Sol yanımın solu Ne fark eder ki Yüreğim can kırığı dolu Ha bir eksik Ha bir fazla
Yaşarım her şeyi Yarım yamalak Bıraktığın aşk gibi Şiirlerim gibi Başlayıp da Bitiremediğim senin gibi…
Henüz tamamlanmamış Güftesi yarım şarkılarımın Nakaratları hiç yok Her şey Sevdam Sen Ben Hep yarım…
Cebimde biriktirdiğim Ama bir araya getiremediğim Kelimelerden Cümleler kuruyorum Öznesi sen olan… Sakladım seni hep Günah işlemiş gibi Sustum! Kim bilir belki de Saçmalık bu sevda oyunu Yüreğim Can kırığı dolu…
Elini tutmak istesem Ellerim titrer Yakar ateşin Çarpar yüreğim Ve Her şey vurur yüzüme Can kırığı dolanır Keser sözümü…
Oysa Öyle bir zamanda Girdin ki yüreğime Ömrümü sana adamıştım Ağlıyorum şimdi Meğer aldanmışım…
Can kırıkları içinde kaybolmuşum Yaşamak istiyorum seni Sahte gülüşlerinle Vurulmuşum sol yanımdan Seversin demiştim Mutlu olacağımı sanmıştım Meğer çok yanılmışım Can kırığı değil mi? Ben can kırıklarına alıştım…
Çözemedim seni Hayat; Sabır Şükür Ve duadan oluşan Üç bilinenli denklem Olsa da Sen o hayatın içinde Üç bilinmeyenli X y z denklemi gibisin Cevabı olmayan…
Ve ben şimdi Kayboluyorum Yok oluyorum Yavaş yavaş Haykıramadığım Suskunluklarımla Eriyip biteceğim Can kırıkları arasında…
//Vasiyetim olsun kimsesizlerin bulunduğu can kırığı mezarlığına defnedin//
Mustafa KARAAHMETOĞLU 26.03.2014
Değerli kardeşim Funda SAĞLAM’a çok teşekkür ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can Kırığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can Kırığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve ben şimdi Kayboluyorum Yok oluyorum Yavaş yavaş Haykıramadığım Suskunluklarımla Eriyip biteceğim Can kırıkları arasında.. Şiir ve yorum çok güzeldi kardeşim . Kutlarım.