gönül de bir annedir tutup candan sarmalar içi ve dışı yanar şefkat sevgiyle okşar kapris girer sıraya sonra başlar kırmalar hırs gurur duymaz ki nedir sebep ne boşar
kördür gözler o anda görmez aklı almazsa robot gibidir ruhlar sevgi arzu olmazsa idrak girer araya aşk olmaz tutku azsa hırs gurur aymaz ki nedir sebep ne boşar
yok sayar varlığını sevgi doğurduğu an bilinmez ki bedeli aktıkça candan ihsan bir beden fark olsa da uyum ister insan hırs gurur saymaz ki nedir sebep ne boşar
gül gibisin dese de o an başlar bir kurgu çekiştirilir yorgan üstünlük kurar vurgu o bu girer araya başlatılır bir sorgu hırs gurur caymaz ki nedir sebep ne boşar
bir elma yarısıdır kadın ile bir erkek biri olmazsa olmaz kalptir kaypak ve ürkek göz doymaz gönül caymaz farklı kadın bir tür kek hırs gurur uymaz ki nedir sebep ne boşar
anlık yaşar hep kadın hep bir oyuncak ister istem hırsı yüzünden pahalı gelir astar her an içinde yatar çok görkemli bir star hırs gurur doymaz ki nedir sebep ne boşar
oysaki ne de hoştur sımsıcak aşk kucakta dört duvarın çevreler hisler pişer ocakta gönüller bir olunca cennetdoğar çocukta hırs gurur koymaz ki nedir sebep ne boşar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Aymaz ki nedir sebep ne boşar… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Aymaz ki nedir sebep ne boşar… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okudukça, yakın çevremizden ve kendimizden bir şeyler bulduğumuz ve maalesesf, keşke olmasaydı dediğimiz şeylerin toplu gösterimş gibidiydi, çok güzeldi, keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla, hoşça kalın...
oysaki ne de hoştur sımsıcak aşk kucakta dört duvarın çevreler hisler pişer ocakta gönüller bir olunca cennet doğar çocukta hırs gurur koymaz ki nedir sebep ne boşar…
en çok bu dizeyi sevdim ..tebrik ediyorum yürek sesiniz daim olsun!!
Merhaba kardeşim.çok güzel ve doğruları anlatan bir şiirdi.Aşkla başlar evlilik.cicim ayları, yıllar geçer,başlar erkeğin gözü dışarı kaymaya.İlgisizlik başlar,hadi tartışmalar.Araya üçüncü şahıs girdimi olay hepten alevlenir.Çocuğunu bile görmez erkeğin gözü.Böyle erkek müsvettelerini derhal boşayacaksın.Onunla oturup,çile çekip,dayak yiyip kendini alçaltacağına boşanacaksın.Zaten sevgi saygı kalmayan yuvada aşk başını alıp gitmiştir çoktan.Benim kızım maalesef böyle bir davranışa maruz kaldı ama boşadı kurtuldu.İçim zaten yanık biraz boşalmak ihtiyacı duydum.Bu yorum gerçek hayattan alındı.Kutluyorum,selamlar.
Hocam çünkü biz kendimiz olmayı öğrenemedik.Çünkü biz yaşamı şartlara bağladık.Çünkü biz koşulsuz sevmeyi unuttuk.Çünkü biz evliliği çıkar ilişkisine dönüştürdük.Çünkü biz sevginin,saygının ve paylaşmanın güzelliini ve özelliğini maddeye bağladık.Siz çok hoş ve güzel anlatmışsınız.Dilerim bu şiir hepimize yol gösterici olsun.Kutladım kocaman selamlar,saygılar...
oysaki ne de hoştur sımsıcak aşk kucakta dört duvarın çevreler hisler pişer ocakta gönüller bir olunca cennet doğar çocukta hırs gurur koymaz ki nedir sebep ne boşar…
Günümüzde maddiyat ön plana çıktı. Duygu, sevgi hatta maneviyat bile ikinci üçüncü sıralara düştü. Öyle olunca evlenmelerde boşanmalarda oyuncak gibi oldu. Şıp sevdim aşklar doğdu. Mutluluğun, saygının, sevginin, iyi günde kötü günde birlikte olmanın, aile anlayışının temellerine dinamit konuldu. Sebep işte bu... İşte bunun için boşar... Sor... Sor ki beyin ve vicdanlarda irdelensin bu hastalık. Önemli bir konuya parmak basan sevgili dosta Saygılar...
Sayın Üstadım sizi canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla
üstat yüreğine hüzün gelmesin malisef insanlığın bolca tanık olduğu bir konu "hırs gurur koymaz ki nedir sebep ne boşar"…doğru söz ne diyelim allah akıl fikir versin selamlarımla
SN Üstadım mükemmel bir eser iyiki varsınız şahsınızdan çok şey ögrendik benki bir talebeyim sayenizde şiire merak sardım sonsuz teşekkür ederim saygılarımı sunarım
gönlünüzden buram buram sevgi akmış sayfaya. Ne güzeldi,ne zarif ve ince -derin duygulardı bunlar. mest ettiniz Yüce gönlünüze sağlık. Saygı ve hürmetlerimle.
günümüzde yaşanan ve hızla artan evlilik müessesindeki boşanma ve anlaşmazlıklar ustalıkla işlenmiş eserde. düşündüren bir tema kalemine sağlık üstadım.
oysaki ne de hoştur sımsıcak aşk kucakta dört duvarın çevreler hisler pişer ocakta gönüller bir olunca cennet doğar çocukta hırs gurur koymaz ki nedir sebep ne boşar…
Mükemmel bir anlatım yansımış dizelere. Yüreğinize, kaleminize sağlık değerli Üstadım.
Ah üstat nefis ah, nefis galebe çalınca hırs kabarır göz germez, kulak duymaz, his anlamaz olur. İnsanoğluna tercümen gibi şiirdi yürekten kutlarım selamlar saygılar. Nefis ve şeytanın dizginlenmesine çalışmak şart olsa gerek.
Okudukça, yakın çevremizden ve kendimizden bir şeyler bulduğumuz ve maalesesf, keşke olmasaydı dediğimiz şeylerin toplu gösterimş gibidiydi, çok güzeldi, keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık.
Sevgi, saygı ve selamlarımla, hoşça kalın...