küstü yine saf gönlüm zevki gamda ararım son demde aldatıldım şarkılar beni söyler gayrı çöktü hayalim koy git can son kararım bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler ** dövünmem neye yarar hayat bitti yok çözüm aşkı oyuncak ettin kesip bitirdin sözüm yaramın yok çaresi kökten yıkıldı özüm bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler ** hıyanet boyu aştı ölümcüldür bu yara ne edem ah-ı vah-ı kan kusturdun kap kara bir can dost bulunmaz ki gelişte gönül sara bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler ** eyvah ki eyvah bana ömür gitti boş yere bir nefeslik canım var onu da Allah vere yola çıkıp giderim hiç bilinmez ki nere bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler ** hiç vicdan da yok sende işin gücün hep yalan ben çok dolandım durdum az sende bensiz dolan merak etme sevgiden olmaz geride kalan bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler ** nettim ne eyledim ki buladın beni kana hicap üstü oyunla döndüm ben yana yana yiyip bitirdin beni bir kastın mı var cana bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-İhanet boyu aştı ölümcüldür bu yara… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-İhanet boyu aştı ölümcüldür bu yara… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç vicdan da yok sende işin gücün hep yalan ben çok dolandım durdum az sende bensiz dolan merak etme sevgiden olmaz geride kalan bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler ** Çok güzeldi üstad. Selam ve saygılarımla.
küstü yine saf gönlüm zevki gamda ararım son demde aldatıldım şarkılar beni söyler gayrı çöktü hayalim koy git can son kararım bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler .... Muhteşem bir şiir daha okudum değerli kaleminizden yüreğinize sağlık üstadım kutluyorum eserinizi saygılarımla
hiç vicdan da yok sende işin gücün hep yalan ben çok dolandım durdum az sende bensiz dolan merak etme sevgiden olmaz geride kalan bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler
söylenecek çok söz var hocam,yürek sesiniz var olsun efendim, bu son hüzzam şarkısı mükemmeldi kutlar saygılar sunarım..
küstü yine saf gönlüm zevki gamda ararım son demde aldatıldım şarkılar beni söyler gayrı çöktü hayalim koy git can son kararım bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler ** dövünmem neye yarar hayat bitti yok çözüm aşkı oyuncak ettin kesip bitirdin sözüm yaramın yok çaresi kökten yıkıldı özüm bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler
Muhteşemdi dizeler yüreğinize sağlık değerli üstadım kutlarım saygılar.
Sevgili ustam, sevdaların sadakatle taçlandığı, ihanetin adının bile anılmadığı günlerin özlemiyle okuduğum şiiriniz çok ama çok güzeldi, büyük keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla, hoşça kalın...
küstü saf gönlüm yine gamda zevk ararım son demde aldatıldım şarkılar beni söyler çöktü hayalim gayrı koy git can son kararım bu son hüzzam şarkımdır ihanet seni söyler
Her devirde ihanetler olagelmiş her devirde olup gidecektir. Neticede kazanmış gibi görünseler de hep ihanet edenler kaybetmiştir. Her konuda her türlü ihanet bir yara açmış, bir acı vermiştir. Marifet o yarayı sarmak, kanamayı durdurmak ve acıyı dindirmektir. Saygılar sevgili Dostum.
Duygu dolu yüreğinize sağlık değerli Üstadım. Aldı götürdü vallahi. Kaleminiz daim, kelamınız bol olsun. Bu kadar içten paylaşımınız için ve okuyup ders aldığım şiirleriniz için Çok teşekkür ederim.
Sitem bile ne güzel naksedilmis dizelere can bulmuş altdan sevda ateşinin kabul edilmez halinde yürek sesiniz daim olsun üstad buruk bir huzzamin dalgaları yüreğime işledi resmen... Kutlarım
değerli dost yüreğine sağlık sitem vari anlatım hüzzam bir şarkının terennümü gibi idi ne diyelim ihanet eden bu nağmeyi duyacaktır mutlaka selam ve saygılar
İnsanı hançerleyen acı bir olay Allah'ın da kullarında sevmediği bir iş...Ne güzel işlemişsiniz oya gibi nakış nakış...Hiç kimseye uğramasın böyle acı, aldanış...Tebriklerimle çok gerçekçi bir şiir ve hayata bakış...
ne güzel dizeler di insanı alıp götüren.bir hüzzam şarkı dinler gibi oldum adeta.çok.güzeldi şairim. yüreğinize sağlık.can-ı gönülden kutluyorum. selam ve saygılarımla.
Merhaba,
Paylaşmak ne güzel !
Teşekkür ederim saygılar.