(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
turkuaz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
turkuaz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eyvallah şair... söz uçar yazı kalır şiir olur ses olur ve yunus emreden pir sultandan karacaoğlandan dadaloğlundan günümüze selam durur ölümsüz türkülerimiz elbette ki insan fani ölümsüz olan ruhlarımız ve kıyamet son değil içtenlikle okunursa dualarımız...
çok çok teşekkür ederim düşünce çağrıştıran yoruma saygı ile...
Gözleri ne renk olursa olsun hiçbir zaman kederden gözyaşı dökmeyen çocuklar olsun inşallah gelecekte. Ve gözleri ne renk olursa olsun umutlar hep gökyüzü gibi mavi olsun dileğiyle. Yer yer hüzün koksada içinde umut olan şiirleri seviyorum Gönlünüze sağlık.
Her şeyin bir ilk ve sonu vardır. Asla ortası olmaz.
Lakin umudun bile hafife alındığı umudun zorla ölüme mahkum edildiği günler yaşamaktayız. Allah her şeyi görüp biliyor ve asla kuşkumuz yoktur ki, bunca şehidin de vebalini boynuna yafta yapıp tarihin sayfaların da kara leke olarak yerine oturtacak. Çünkü: ne bir cinayet ardında iz bırakmayacak kadar kusursuzdur ne de hiç bir suç ceza almayacak kadar günahsız.
Ama yarına dair umutlarımız var tabi
Kitaplarımız , sulh adacıklarımız