(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
⚘N E C A T⚘ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
⚘N E C A T⚘ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek sevgili, en sevgili. En büyük şefaatçinin şefaatine nail olabilmek niyazıyla. Kaleminizi takdir ve tebrik ediyor, muhabbetle selâmlıyorum Mecit Bey Kardeşim.
dost Kur'an kendi hükmünü nerede olursa olsun icra eder o yaratanın emri hiçbir ortam ve yer yoktur ki o yalnız ve garip kalsın etrafı çevrilidir meleklerle bizim aczimiz ve kötülüğümüz hiçbir şeyi etkilemez bizden başka bu harika şiirin de muhteşemdi ustanın kaleminden kutlar sevgiler sunarım...
AZAP tarafından 1/18/2016 9:02:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hani insanin aradigi siir derler ya. Budur derim kendim icin. Divan usulu, 8+8 ve manaya can tasiyan damar gibi insana verilmis tumden duygu suzmesi. Varolasin ve masallah Mecit Kardesim. Selam ve dua ile.
Kutlarım Necdet bey...yanlış anlaşılmamak umuduyla duygularımı belirtmek isterim...Niyazi Mısri şiirlerinin bu yüzyılda hayat bulmuş hali gibiydi...mürekkebiniz daim olsun
Niyazi Misrî'yi ilk kez sizden duyuyorum. Bilmemek ayip degil, ögrenmemek ayip'mis. Sizin vesileniz ve google'nin de yardimi ile ögrenmek "vacip" oldu.
Ziyaretiniz ve yorumunuz icin tesekkür eder, selam ve saygilarimi sunarim...
Maneviyatı yüksek ,her hecesi,her kelimesi ,her dizesi batını mana yüklü ,iman dolu bir yürekten yansıyan müstesna bir şiir okuttunuz dostum.Duygusuyla,kurgusuyla,anlatımıyla güne layikti.
Üstadım bu güzel şiirleri esirgemeyin bizden ,şiir tadında güzel eserler okuyalım sayenizde. Allah'a emanet olun.Saygılarımla
Seher sessiz, garip Kur’an, mescit, dolu, minber vîran Zulüm eden, çok kalp kıran, zam bekliyor fiyatında!
dostum seherin ya da bir komple günün şiirdeki sessiz manasına istinaden sahipsiz olması şuna benzer elinizde bardak uyursanız o bardak düşer ve kırılır kur'ana garip derseniz bişiler derim eyvallah bu din garip geliiip garip gidecek ki bu konuda peygamberimin işaretleri vardır ve bu biline biline kur'an garip olmaz şöyle ki onun garipliği hamit tarafından dile vurulmuş ise o garip değil bence en yücedir :) zulümü zalim eder kime eder öylece muameleyi hak eden, artık kim hakettiyse onu da şöyle izah edeyim bari
hakk'a emanetini vermeyen her kimse o haketmiştir emanet ne dir yanii hepimiz buna müstehak sayılırız ve onu bilip te emanete SAHİP çıkanlar vardır azdan dahi azdır o azdan dahi azın da azı TEK olandır yanına kimse borda edemez etse yanar çünki iki kişi tek olmaz zamanın yekparesiyse eğer o bir diğeri
o yüzden kainat emin ellerde bundan şüphen olmasın alimallah şu ki mağarada öğretilen ne idiyse şu an ayniyetle devam ededuruyor ki kıyamete dek o vakit iş bitecek inşaallah, sadece el değiştirir ki o da arkadan sarıyorlar kamyoneti indir indir bitmez navlun...
muhteşemdi tebrik ederim böylesi bişiiler şiire düşmüş ki ne düşmüş kutluyorum üstadım varol güne de çelme takmışlar tapan gibi düşmüş alimallah bi dahi kalkmamak üzere
selametle kal hoşcakal
yok,sul tarafından 1/18/2016 10:20:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dînî icerikli siirlerde hassas olmak gerek. Kas yapayim derken göz cikabilir. O sebeple sizin gibi samimi ve dînî konulara vakif dostlarin elestirileri servet degerindedir, bilirim...Takdîr ederim...Faydalanmaya calisirim. Zirâ, günaha girmekten imtina ederiz. Özellikle de bilerek.
Kur'an'in garipligi ile ilgili yaziniz üzerine bilgilerimi tazeledim...süratle. Gördüm ki, Kur'an garip kalabiliyor.
Altı şey, altı yerde gariptir;
قَالَ رَسُولُ اللَّه صلى الله عليه و سلم سِتَّةُ اَشْيَاءَ هُنَّ غَرِيبَةٌ فِى سِتَّةِ مَوَاضِعَ اَلْمَسِجْدُ غَرِيبٌ فِيمَا بَيْنَ قَوْمٍ لاَ يُصَلُّونَ فِيهِ وَالْمُصَحَفُ غَرِيبٌ فِى مَنْزِلِ قَوْمٍ لاَ يَقْرَؤُنَ فِيهِ وَالْقُرْآنُ غَرِيبٌ فِى جَوْفِ الْفَاسِقِ وَالْمَرْأَةُ الْمُسْلِمَةُ الصَّالِحَتُ غَرِيبَةٌ فِى يَدِ رَجُلٍ ظَالِمٍ سَيِّئِ الْخُلُقِ وَالرَّجُلُ الْمُسْلِمُ الصَّالِحُ غَرِيبٌ فِى يَدِ امْرَأَةٍ رَدِيَّةٍ سَيِّئَةِ الْخُلُقِ وَ الْعَالِمُ غَرِيبٌ بَيْنَ قَوْمٍ لاَ يَسْمَعُونَ اِلَيْهِ ثُمَّ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه و سلم اِنَّ اللَّهَ تَعَالَى لاَ يَنْظُرُ اِلَيْهِمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ نَظَرَ الرَّحْمَةِ Allah’ın Resulü (sav) şöyle buyurdu: Altı şey, altı yerde gariptir. 1- Mescid, kendisinde namaz kılmayan kavmin arasında gariptir. 2- Mushaf, okunmayan evde gariptir. 3- Kuran, fasık kişinin kalbinde gariptir. 4- Müslüman ve salih bir kadın, zalim ve kötü huylu bir erkeğin elinde gariptir. 5- Müslüman ve salih bir erkek, söz dinlemeyen ve kötü huylu bir kadının elinde gariptir. 6- Âlim, kendisini dinlemeyen bir kavmin arasında gariptir. Allah-u Teâlâ, onları garip bırakanlara kıyamet gününde rahmet nazarıyla bakmaz.
Biliriz ki hadis diye anlatilan, lâkin gercek olmayan, sahih olmayan, hatta uydurma sözler de zamanla hadis diye yutturulmus, yutturulmakta.
Her ne kadar degisik kanallardan teyid etmis olsam da, eksigimiz varsa düzeltmenizden mutluluk duyarim...vee gerekirse oraya ufak bir firca darbesi vurabiliriz.
Tebrik ediyorum değerli dost yürek, yetkin kaleminize yüe yüreğinize sağlık başarılarınız bitimsiz 2016 size ve tüm insanlığa hayırlı olsun selam saygılarımla.
Tebrikler MECİT hocam...