Sen gittin ya bu şehir bomboş Ne gün yüzü gördüm Ne de güneş Gecelerim zifiri Gündüzlerim karanlık Vaz geçtim her şeyden Her şeye boş verdim...
Sen gittin gideli Yüreğim öksüz kaldı Kanattın Sol yanımı Yarım bıraktın sol yarımı Vaz geçtim delice sevdalardan Her şeye boş verdim...
Sen gittin ya arkana bakmadan Elveda dedim hatıralara Elveda dedim sensiz yıllara Yine günler geçecek Mevsimler dönecek Sen bilmesen de Sevip sevilenler bilecek Son bir kez olsun "Seni seviyorum" demedin Vaz geçtim delice sevmelerden Her şeye boş verdim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Gittin Ya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Gittin Ya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalem yurektekileri dokturmus kutlarim siir dostum .Her zaman ki gibi tadinda . Uzun zamandir uzakta kaldim ellerimde cok hizli ilerliyen romatizma yamulmalardan oturu mani oldu ,saglik olsun ogreniyoruz aciyla yasamayi ,iyi gunler ,selamlar.
NILGUN tarafından 1/28/2016 7:39:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kimi görüyorum... Hoş hoş geldim can arkadaşım. Ağır bir hastalık geçirdim. İyiyim ancak geçmişteki bir kaza nedeniyle başım dertte o nedenle biraz uzak kaldım. Sana da çok geçmiş olsun. Seni görmek mutluluk verici... Başıma bir iş gelmezse buralardayım. Selam ve sevgiyle....
Uzun zamandir uzakta kaldim ellerimde cok hizli ilerliyen romatizma yamulmalardan oturu
mani oldu ,saglik olsun ogreniyoruz aciyla yasamayi ,iyi gunler ,selamlar.
NILGUN tarafından 1/28/2016 7:39:03 PM zamanında düzenlenmiştir.