(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ORTADOĞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ORTADOĞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vatanının kıymetini bilmeyenlerin sonu bu yabancılar gelir hem öldürür hem yerleşir Müsliman geçinen zavallılarda sankı peyganberin messebi varmışta onu bölemiyorlar Allah islah etsin onları duyarlı yüreginizi tebrık eder saygılar sunarım hoşça kalın selamlar
BOP Eş başkanı çare olamıyorsa,CEMALETTİN ne yapsın Allah yar ve yardımcımız olsun Kutluyorum yazan yüreğini Gönlüne, ömrüne bereket Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Yüreğinize sağlık hem çalıp hem oynuyorlar ve yaptıkları kaleş planları yüz yıl öncesinden yapıyorlar. Ama unutmuyorlar ki mazlumun gözyaşını yüce ALLAH görüyor inşaALLAH kazdığı kuyuya kendileri düşecektir. İslam aleminin tek kalesi güzel Türkiyem biz birlik ve bereberliğimizi koruduğumuz siyasi görüşleri bir tarafa bırakarak kenetlendiğimiz de Osmanlının o büyük ihtişamı geri gelecek ve tüm ezilen kardeşlerimize tercüman olacak.selam ve dua ile."Durmak yok Yola Devam"
ferhan tarafından 1/14/2016 9:38:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba kardeşim.Evet bütün milletlerin gözü bizim yurdumuzda.gözü çıkası lar, israil denen o tüyü bozukları sokuyor devreye. Tabi onunda ABD ye vefa borcu var.çünkü siyonistler ne derse o oluyor,Amerika da.Otur ,otur,kalk kalk. onu sürüyorlar şimdi bütün ülkelerin üstüne.Allah bile sevmiyor onları hainlikleri yüzünden.İnan akşam biraz inceledim.kurtarılan topraklar haritaları ta kayseriye kadar.Bizim Hatay da içinde.Bunlar teröristlere el altından yardımda yapıyorlardır.Bir tek neden korkuyorlar biliyor musun.Hz.Peygamberimizin hadisinde var.o korku yüzün den gargad ağacı diye bir ağaç var ha bire israilin her yerine onu dikiyolarmış,korkaklar.o ağaç koruyacakmış onları,diğer ağaçlar dillenip bunların yerini söyleyecekmiş..öyle tuhafıma gitti ki.Yalnız Allah onların sonunun geleceğini haber veriyor ,kitabımızda.Dünya kaynıyor.ortadoğuya attılar ateşi,söndürebilirsen söndür.Allah yardımcımız olsun kardeşim.şiir harikaydı.günümüzün durumunu çok güzel anlatıyor.kutluyorum,selamlar.
Anlamlıydı......... Orta doğu yanıyor usta yanıyor Kalemin susmasın ______________________Selamlar saygılar
.....ALLAHIM..... Kabul eyle duamı Sana açtım elimi Müslüman toprağında kan akıyor ALLAHIM Haçlılar birlik oldu, kırıyorlar belimi Bebekler kundağında; Ölüyorlar ALLAHIM.... **** Atılan mermi ile Müslüman kanı akar Bu acı bu mezalim benim yüreğim yakar Her taraf ateş barut,Şimşekler gibi çakar Seyre dalıp masada; Gülüyorlar ALLAHIM.... **** Türlü bahanelerle Vuruyorlar her kese Masum halkı korkutup, salıyorlar vesvese İşin ucunda rant var götürür kese kese Mübarek toprakları; Bölüyorlar ALLAHIM.... **** Başka bir gurup çıkmış Vuruyor Kardeşini Kesip başları ’DERKİ’ atın gitsin leşini Bu zulümden kaçanlar bulamıyor eşini Nefes nefese kalıp;Soluyorlar ALLAHIM.... 19 / 07 / 014 IŞIK Mehmetali
Işık Mehmetali tarafından 1/13/2016 8:16:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
sadece orta doğu olarak değil de neredeyse İslam alemi yanıyor diyesim geliyor...haçlıların oyununa geliyoruz hep... duyarlı dizelerdi. tebrikler ve saygılarımla.
Kutlarım.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...