(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARDEŞLERİMİZ PERİŞAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARDEŞLERİMİZ PERİŞAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç mi suçu yok devletin Çektiği nedir milletin Seveni yok memleketin Kardeşlerimiz perişan
Güzeldi keşke yüz verilmeseydi, keşke muhatap alınmasaydı, keşke olmayan sorunlar yaratılmasaydı, keşke kardeşliğimiz baltalanmasaydı, keşke oyuna gelinmeseydi, o kadar çok keşke var ki.
Uyuma ey hükümet İnlerine hücum et çok sabretti bu millet Kardeşlerimiz perişan.....
Merhabalar efendim.Kutlarım, değerli kalemini, ve bu güzel eserini.Gönlün abad olsun. İlhamın daim,kaleminin mürekebi bitimsiz olsun.Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal.
Üstadım duygularımıza harman olmuşsun ..o kadar duygu yüklüyüz ki anlatamam..Vatanın bir karış toprağını asla kalleşlere yedirmeyiz yeter ki içeride ki hainleri berteraf edip bu millet el ele versin ama zalimler istedikleri gibi at oynatıyorlar bir gün Rabbiminde hesabı olduğunu görecekler ...ALLAH VAR GAM VE KEDER YOK..
güncel olayları tahlil eden anlamlı gerçekçi güzel bir şiir. Allah Devletime Milletime yardımcı olsun. her şey güzelde Hocam, bu hale gelene kadar göz yumanların suçu yok muydu? kaleminiz daim olsun
Çektiği nedir milletin
Seveni yok memleketin
Kardeşlerimiz perişan
Güzeldi keşke yüz verilmeseydi, keşke muhatap alınmasaydı, keşke olmayan sorunlar yaratılmasaydı, keşke kardeşliğimiz baltalanmasaydı, keşke oyuna gelinmeseydi, o kadar çok keşke var ki.
Uyuma ey hükümet
İnlerine hücum et
çok sabretti bu millet
Kardeşlerimiz perişan.....