(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mavi karanlık... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mavi karanlık... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ocakta söndürdüm haziran ateşimi ve hiç bir yangından alamadım eşimi elbet bilirim küllerimden doğmayı bu aşk’a savurduğumdan beri leşimi ...
Her duygu, her yazılan manzum söylem şiir değildir. Manzum düşünceleri sıralayıp şiir yazdıklarını zannedenler çok büyük bir gaflet içindedirler. Ancak burada görüldüğü üzere dizelerde verilen ses ahengi, derin bir anlam ile de bütünleşerek ses, anlam ve ritim uyağını estetik bir biçim ve biçemle bize sunmaktadır. ''ocakta söndürdüm haziran ateşimi'' Özellikle örnek olarak alıntıladığım bu bölümdeki ilk dize '' Ateşi ateşin söndürdüğünü'' gizemli bir şiir diliyle ifade eden yürek, yaşanmış bir acının cehennemin odağından haykırmaktadır çığlık çığlık, bunu duyacak kulak ve yürek gerekli! Yani ocak sözcüğünün dilimizde hem bir ay adı hem de çok yönlü başkaca anlamlarının olduğunu görmek gerek! Bu gerçeği göremeyenlere iltifat(!) değil elbet bu yazdıklarım; sağır yüreklere, gönül gözü kapalı insanlara ve şiiri bir ''duygusal masturbasyon'' sananlara isyan kere isyanımdır. Çünkü nice güzel şiirin hakkı bu nedenle yenmiştir, yazıktır!
Bu duygu ve düşünceler ile kalemi ve yüreğini tebrik ediyorum.
ne edebiyatdefteri yel değirmeni ne de ben don kişot değilim savaş açmak derdinde hiç değilim ben kendi iç dünyamda yüreğimin derdindeyim yüreğim de insanlarla köprü kurma derdinde elbette saygı ile..(şu an gibi) teşekkürler içtenliğinize...
İşte böyle bu yorumun okunmasına bile tahammül edemeyenler var! Anladınız ne demek istediğimi... Şiiriniz güzeldi. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<önemi olan bu...
en çok annemin ağıtlarında duyulur yas
Derindi şair oldukça derin...
Saygılarımla...