Bir Veda etmedin giderken, Böyle habersiz gitmek varmıydı?. Artık gülen yüzüm, Açılan kapılarım Kapandı sonsuza dek, Yoksun ya, Sağnak yağmura döndü gözyaşlarım.. Dokunmayın, çok yoğun duygularım. Yürek kanar da yanar, Bilmem ki beni kim anlar. - Bir veda etmedin giderken.. Böyle habersiz gitmek varmıydı... Hırçın denizlerde boğuşan, Vurgun yemişe döndü yüreğim. Ne ağlamak, ne yaradana yalvarmak, geri getirmiyor gidenleri. Sen yoksun ya.. Gidişinle, Yüreğim paramparça...
Mevsim kış, Bende Hazan.... Döküldü birer birer solan yapraklar. Gitme demek isterdim sana, Bir Veda etmedin giderken, Böyle habersiz gitmek varmıydı?.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDASIZ GİDİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDASIZ GİDİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlığın yüzkarası anarşiyi retdeden yeni bir şiir de siz yazın. Geleceğimiz aydınlık olsun. Karşısındaki insana saygı duyan. Ezan susmaz, BAYRAK inmez diyen gönülleri kutlarım... ................................ Saygı ve Selamlar...
Sağnak yağmura döndü gözyaşlarım.. Dokunmayın, çok yoğun duygularım. Yürek kanar da yanar, Bilmem ki beni kim anlar.
Saygı değer ismine münehzar Melek hanımcım Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu eşsiz şiirinizi tebrik ederim Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun Hayırlı kandiller sevgiler canım.
Güzel yorumunuza çok teşekkür ediyorum Münevver hanım. İnsanın içi gerçek anlamda yanınca istemeden akıyo kelimeler dizelere. Allah kimseyi acıyla sınamasın diyorum. Selam ve sevgilerimi sunuyorum. Sizinde kandilinizi kutluyorum.
Duygular.., Su gibi., dup duru akmış sayfaya.. İmrenerek, özenerek, haz alarak okudum.. Şairemi.., en kalbi duygularımla kutluyorum.. _____ Selam ve dualarımla., hep mutlu kal..
Mevsim kış, Bende Hazan.... Döküldü birer birer solan yapraklar. Gitme demek isterdim sana, Bir Veda etmedin giderken, Böyle habersiz gitmek varmıydı?.
şahane bir şiirdi kutluyorum melek hocam yürek sesinizi, selam ve saygılarımla efendim.iyi eceler diliyorum hoşcakalın sağlıcakla kalın...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU KALEM ; YİNE HARİKA ..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
Geleceğimiz aydınlık olsun.
Karşısındaki insana saygı duyan.
Ezan susmaz, BAYRAK inmez diyen gönülleri kutlarım...
................................ Saygı ve Selamlar...