Cebimde biriktirdiğim kelimeler Aniden kalemimden dökülüverdi Birer birer… Önceliği “hüzün” aldı… Mutluluğa yer yok, hiç yaşamadım ki olsun Kalemim karalıyordu öylesine Ne yapsam baş edemiyorum Kelimeler özgür değildi…
Sevdaya dair yazamadığım bütün sözcüklerde; Adeta kovanda sıkışmış Özgürlüğe kanat açıp, Bal yapmak isteyen Çiçekten çiçeğe uçan arıların telaşı vardı…
Kelimeler dökülmeye çalıştıkça siliniyordu Adeta birer savaşçıydı Elim kalemimle başa çıkamıyor Yüreğimde kelimelerle savaşıyordum. Baş edebilmek nafile…
“Mutluyum” yazmaya çalışsam da Harfler gizlendi anılar arasına İzin vermedi yazılmasına “Mutluluk” adına hiç bir emare yok! Hep hazandan, hüzünden yana Beni yıkıp geçmek ister gibiydiler…
İstedim ki yerlerini değiştireyim sözcüklerin Noktalama işaretleri kullanayım, Anlamını değiştireyim sözcüklerin sevda dizelerinde Nafile, olmuyor, Hep u/mutsuzluk… Ne yapsan, ne etsem faydasız…
Hayaller üstü örtülü kış uykusunda, Mutluluğa dair hiçbir hece yok… Sevdaya, aşka dair ne var ise kaç harf kaç kelime Sanki seçip almışlar benliğimden Yoksa ceplerim mi delik?
Bir sevda var bende Kelimelerle anlatılmayan Öznesi sen Yüklemi ben olmayan cümlelere sığmayan Masada kağıt kalem ama sevdamı yazamıyorum İçimi yakan hasret ateşi Yüreğimde özlemlerin gözyaşı Kelimelerle oynuyorum Sevdamı anlatamıyorum…
İstemez miydim yüreğimdeki kelimeler bir araya gelsin Mutluluk şarkısı olsun dilden düşmeyen İstemez miyim? Kelimelerden dizelere dökülen Sevda sözcükleri olsun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdaya Dair şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdaya Dair şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstemez miydim yüreğimdeki kelimeler bir araya gelsin Mutluluk şarkısı olsun dilden düşmeyen İstemez miyim? Kelimelerden dizelere dökülen Sevda sözcükleri olsun…
kutluyorum şairim.muhteşem bir şiir okudum.selam ve saygımla...
Hayaller üstü örtülü kış uykusunda, Mutluluğa dair hiçbir hece yok… Sevdaya, aşka dair ne var ise kaç harf kaç kelime Sanki seçip almışlar benliğimden Yoksa ceplerim mi delik?
Kelimeler dökülmeye çalıştıkça siliniyordu Adeta birer savaşçıydı Elim kalemimle başa çıkamıyor Yüreğimde kelimelerle savaşıyordum. Baş edebilmek nafile…
tepikler şairim çok güzel nadide bir şiir okudum emeğinize sağlık kaleminiz daim olsun efendim saygılar iyi akşamlar diliyorum tüm şiir seven yüreklere
İstemez miydim yüreğimdeki kelimeler bir araya gelsin
Mutluluk şarkısı olsun dilden düşmeyen
İstemez miyim?
Kelimelerden dizelere dökülen
Sevda sözcükleri olsun…
kutluyorum şairim.muhteşem bir şiir okudum.selam ve saygımla...