Kalıcı olamadım yüreğinde Sen hancı ben yolcu Ziyaretçi sandın Bir kadeh şaraba sattın beni Hiçbir şey avutmuyor artık deli gönlümü Yokoldu belleğimde olmayan tüm hatıralar Her şey inadına inadına üstüme geliyor Aşkın büyüklüğü de çare bulamıyor sevdama Sabrımı deniyor Sabret diyor Sabır taşı mıyım?
Zannetme ki kalemim kırıldı Kâğıtlar bitti Sana olan delice sevdamı yazamıyorum Senin bir duble rakı ile ihanet edişine Deli yüreğimde çare olamıyor Yazımı kışa çevirdin Ayaz vursa da sol yanımı Sana olan aşkım Sabrımı deniyor Sabret diyor Sabır taşı mıyım?
Son aşkımsın demiştim, sonum oldun Alkol şişede durduğu gibi durmuyor Yakacak bula bula zavallı yüreğimi mi buldun Ne haldeydim, bak ne hale koydun Ölümde çare değil sana olan sevdama Bıçak kemiğe dayandı Sabret diyor Sabır taşı mıyım?
Zannetme ki kalemim kırıldı Kağıtlar bitti Sana olan delice sevdamı yazamıyorum Kırılan delice seven gönlüm Biten sana olan büyük sevdam Unutma üç beş dakikalık zevk uğruna Bir duble içkiye sattın beni Görmedin sana olan sevgimi Yazımı kışa çevirdin Ayaz vurdu Sol yanımı Lanet olsun böyle aşka Lanet olsun böyle sevdaya Her şey sabrımı deniyor Sabret diyor Sabır taşı mıyım?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabrımı Deniyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sabrımı Deniyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O güzel yüreğine kalemine sesine sağlık mükemmel bir şiir okudum yürekten Kutlarım seni kıymetli arkadaşım dostumher zamanki gibi supersinn saygilarimla selamlar