(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Sevgili Yar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Sevgili Yar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günün Şiiri adı altındaki yazılarınızı okudum.Hece konusunda duyarlılığınız beni mutlu etti.Bazı arkadaşlarımız yanlış olanı kabul ederek, destekliyerek şiirin sanatın içindeki yerini ve şiire olan duyarlılığı ve sayğıyı rencide ediyorlar.Hece zor bir iştir.Hissettiğinizi, yaşananı, yaşadığınızı özünü yitirmeden, kafiye arama çabasına girmeden belli ama mutlak bir kalıp içerisinde sunmak, zor sanattır.Ben fırsat buldukça bunu söylüyorum..Bu sitada benim de hece ile yazılmış şiirlerim var..Ben musikisi özünde olan şiirleri okumayı çok seviyorum. Tıpkı üstteki sizin şiiriniz gibi. Tebrik eder, selam ve sayğılarımı sunarım..
beğeni ile okudum değerli DURMUŞOĞLU Ağabeyim yüreğinizin dile gelişindeki ustalığınızı ve bu güzel eserinizi ben yine içtenlikle tebrik edeceğim ve selamlarımı bırakacağım sayfanıza, saygımla beraber kabul eder misiniz?
arkadaşlarımız yanlış olanı kabul ederek, destekliyerek şiirin sanatın içindeki yerini ve şiire olan
duyarlılığı ve sayğıyı rencide ediyorlar.Hece zor bir iştir.Hissettiğinizi, yaşananı, yaşadığınızı
özünü yitirmeden, kafiye arama çabasına girmeden belli ama mutlak bir kalıp içerisinde sunmak,
zor sanattır.Ben fırsat buldukça bunu söylüyorum..Bu sitada benim de hece ile yazılmış şiirlerim
var..Ben musikisi özünde olan şiirleri okumayı çok seviyorum.
Tıpkı üstteki sizin şiiriniz gibi.
Tebrik eder, selam ve sayğılarımı sunarım..