Vakitsiz saklandı güneşim bulutların ardına, gölgem de terk etti hain kaldım bir başıma, çöker alaca karanlık birazdan ocağıma, değdi yine gözyaşıma çığlık çığlığa yalnızlık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir yalnızlık şiiri. Kısa,öz ama anlamlı ve etkili sözcüklerle dile gelmiş yalnızlığı anlatan dizeler. Güzeldi,şiirdi okuduğum.Kutlarım emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle...
Gedikten aşınca,sessizce güneş Siyahın ardına,siner akşamlar Yalnızsan, yanında yok ise bir eş Anında omzuna, biner akşamlar........Aşık Lüzumsuz
Dizeler güzeldi yaşama dair Kutladım değerli kalemini ve eserini Gönlüne, ömrüne bereket. Kaleminin mürekkebi hiç kurumasın,ilham perileri ayrılmasın yanından,yalnız bırakmasın bir ömür seni. Bu şiir vesilesiyle seni,sonsuzluğun sahibine emanet ediyor,sağlıkla sağlıcakla kalasın diyorum.
Bazen yalnızlıklar kendimizi anlamaya ve anlamlandırmaya sebep olan en güzel zamanlardır. O anlarda kendimiz oluruz... Hoş bir eserdi. Tebrik ediyorum sizi Ayşegül Hanım. Saygılarımla...