KeşifMısır çöllerinde Kum tanesiyim. Nil nehrinde kurumuş yaprak. Tarifi olmayan , Buruk bir sevincim. Aklını bir deliye rehin bırakmış Mutlu bir manyak. Eski bir alkoliğim birde , İçimi ısıtmıyor hiçbir kanyak. Gökyüzünde bir martıyım. Islak toprakta titreyen bir karınca . Dertli bir annenin yürek yangınıyım. Sevdiğine hiç rastlamamış , Bir Mecnun belki.. Kendini rabbinde kaybetmiş bir Sufi.. Gül ağacı budarken Elini kesmiş Taze sevgili.. Bir BEN olmak istemiyorum , Bir ben olmakdan vazgeçmeli şimdi Her şey olma tadında yaşayarak Kendini keşfetmeli….. …nil |
Tütün sarıyorum dedim ya az önce birazcık pipo tütünü de ekledim sigaramın içine, inanılmaz bir lezzet oluşturuyor ikisi beraberken. Dizeleriniz de bahsettiğiniz Nil nehrinde ki kuru yaprak var ya, karşınızda gerçekten kendimi nil de kuru yaprak gibi hissediyorum ama hayatıma kurutulmuş yaprağa bir parça yaş yaprak katarak yani sizi, ödül merkezimi uyarabilecek en güzel sigarayı sarabiliyorum. Bu şiiri ben çok beğendim ama içinde ki islami öğelerden dolayı değil en büyük 'Sanatçı'nın sanatını bu denli güzel anlatabildiğiniz için. Bu şiiri sevdim çünkü 'Aklını bir deliye rehin bırakmış/Mutlu bir manyak' derken ne ifade ettiğinizi anladığım için.
İnsanlar sizde ne arıyorlarsa saygı duyuyorum ben sadece bilinmek için yaratıldığımız hazineden parçalar buluyorum. İnanın çok güzel parçalar buluyorum. Güzelliği anlamak için daha evvel ki güzellerin güzelliğiyle gözlerimin kamaşmasına lüzum yok benim için, "Gül ağacı budarken/elini kesmiş/taze sevgili" de ki Taze sevgiliyi tanıyorum ben. Yoksa "kendini rabbin de kaybetmiş sufi.." ben hiç bir zaman o olamam.
Çok hoş dizeler di geriler de bu kadar iyisini beklemiyordum 6 yıl evvel ki nil ablayı kutluyorum :)
Nizeral tarafından 2/23/2014 5:42:02 PM zamanında düzenlenmiştir.