sol yanım dört duvar desenli kuytular -pastel renkleri hakim bir mezarda- zamanın az ötesi bu -çok değil aslında- son mevsimin geç kalmışlığı
gülüşler geliyor uzak zamanlarda yırtarak suskunlukları çıkmaz yollar geriye dönülmezlikler ve çaresizlikleri yankılı seslerin -sen-sizliklerinden sisli hatıralara d/üşüyorum ruhumun çıkmazlarında
an gelir anlarsın hayatı geriye doğru yaşarsın zamanda -varlıktan yokluğa- -bütünden hiçliğe- sessiz çığlıklar büyütürsün -ölü kuşlarla- içinde ağır bir yürümek kalır geriye şimdilerde -yükün hatıralar- son tren geçmiştir geçmişe
buralarda birazdan yağmur başlar acıtsa da bu kadar eskimiş hatıralar bir kaç gülücük işte hepsi hepsi biraz da ellerimde kalmış sıcaklığı ellerinin
sesini verdiğin geceleri dinliyorum gülümseyen gözlerini yağmur yağıyor oralarda eski bir nisan akşamında ellerim ısınıyor şimdi sesine geliyorum saçlarını okşayan rüzgarla
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sus / ma ! ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sus / ma ! ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şiir dostu yürekli arkadaşım, teşekkür ederim var olunuz. Bu günlerde pek rastlayamıyorum size. İnşallah bir hastalık ya da başka olumsuz durum yoktur. Selam ve saygılar.
Teşekkürler yüreğinize ve kaleminize Süreyya hanım.
Zamanın inanılmaz akışında, bir gün o pastel renklerin hakim olduğu mezarlar az ötemizdir. Son mevsim, artık mevsimlerin olmadığı bir başka hazandır ki, değişmeyecek en son mevsim. Az ötesindeyiz işte.
Şiirin duygusal sihiri, yürek frekanslarımızdaki benzer duygu etkileşimleriyledir evet. Ki, bazı şiirler daha ilk dizeleriyle sarar götürür bir yerlere, bazı şiirlerdeyse, pardon konu neydi ? derken şiirin sonuna ulaşmışızdır.
sesini verdiğin geceleri dinliyorum gülümseyen gözlerini yağmur yağıyor oralarda eski bir nisan akşamında ellerim ısınıyor şimdi sesine geliyorum saçlarını okşayan rüzgarla
gecenin en derin sessizliğidir o konuşan , kalbimize hükmeden bakışlarıyla... susma derken melodisi yüreği delip geçen bir şarkıdır o gizemi içerisinde saklıdır enfes bir şiirdi arkadaşım bende sana söylüyorum susma hep yaz yaz yaz seviyorum şiirlerini saygı ve sevgiyle...serbestte günümün şiiri seçtim hakkıyla.
Ayşegül Aşkım Karagöz tarafından 11/6/2015 11:13:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel yürek, güzel insan, kalem , dert, keder ortağım Ayşegül ; insanlığın dertlerini de içselleştirdiğimizde, daha bir kanar yüreklerimiz iyi bilirsin.
''Sürmeli gözlerine''dir günlerce dinmeyen göz yaşlarımız , o minicik kediciğimin. Ve, her ölüm vakitsizdir , bin kez ölümleri yaşar, yine de direniriz işte yokluklara. Arayıp bulamadığımız bütün sevgileri iç dünyamızda arar, iç küllerimizi deşer dururuz işte.
Şiir haz veren duyguların acı ve isyan senfonisi.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...