Bugün dört kasım Zamansız veda edip gittiğin o gün Hasretin çığ gibi büyüyüp çoğalıyor Günler günlere ekleniyor ardı sıra Özlemin sessiz sessiz Usul usul dolu tanesi gibi yağıyor gözlerimden…
Ayrılığın atkısı dolandı yine boynuma Saymadım! Bugün kaçıncı günü Zamansız veda edişinin Yüreğimde fırtınalar kopuyor Hatıralar yok satıyor yokluğunda Çağlayan olup coşuyor özlemler
Asma sakın asma gül yüzünü, orada mutlu ol Sen bilme, Sen duyma Ben mum gibi eriyip bitsem de sana belli etmem Sanki zaman duruyor yokluğunda Her şey anlamsız! Saate bakıyorum, Sensizliğe nazire yaparcasına Nasılda akıp gidiyor günler, her şey sensizliği gösteriyor…
Ayrılık sancısı o kadar zor ki Yakınımdayken hep uzaksın. Yüreğimde ilk gün ki gibi hala kor ateş Yaşıyor sanma beni, yaşarken ölüp ölüp diriliyorum Sebebi sensizlik! Hasret, özlem kokuyor her yanım. İki damla yaş süzülür gözlerimden yanaklarıma yine Paramparçayım yokluğunda Paramparça… Sensizlik içime oturur…
Her an karanlık çöker sensizliğime Yüzüme vurur acımasızca sensiz zifiri geceler Gözlerim dolar taşar, yokluğunu düşündükçe Ağlarım sessizce çaresizliğime Sağanak olur, Süzülür yanaklarımdan özlemin gözyaşları, Akar yanan yüreğime. Sensizlik büyüdükçe büyür gün be gün İçimde kocaman dolmayan Sana dair derin bir boşluk açar
Bugün günlerden dört kasım Bugün zamansız veda edip gittiğin o acı gün Döndüm baktım geriye, Sayamadım biriktirdiğim takvim yapraklarını Hatıralar yok satıyor yokluğunda Veda etmeden zamansız gittin ya Ellerim koynumda babasız kaldım. Geç öğrendim, sensizlik bir ömür demekmiş… Sensizlik… Kayıp umutlar Sensizlik… Yıkık hayaller Sensizlik… Flu rüyalar Sensizlik… Örselenmiş duygular Sensizlik… Kör gözler Sensizlik… Yaralı Yürekler …Ve Sensizlik Bir hiçmiş Bugün Günlerden dört kasım! Sessizliğimin en büyük çığlığımın olduğu gün bugün Bugün Günlerden dört kasım! Ayrılığın atkısının boynuma dolandığı gün bugün…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bugün Günlerden Dört Kasım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bugün Günlerden Dört Kasım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mekanı cennet olsun.Yüreğine sağlık üstat.mükemmel duyğular.Gidenler geri gelmiyor be can.önemli olan onları anmak.güzel hatıralarını anısamak.kimler geçti kimler geçti hepimizin yüreğinden.değerlerinle yaşamak önemli olan.sevği selamlarımı gönderiyorum.GÜZEL İNSAN.
Allah rahmet eylesin değerli dost Bazılarının boşluğunu hiç bir şey dolduramaz Kutladım değerli dostu ve eserini Gönlüne, ömrüne bereket Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Yüreğine kalemine sağlık huzun dolu duygu yüklü bir siirdi ama mükemmeldi Rabbim mekanını cennet eylesin değerli arkadaşım. Geride kalanlara allahtan sabır diliyorum saygilarimla selamlar .
Yine,yepyeni güzel bir şiir okuma ve dinleme şansına eriştim bu gün.Mekanı Cennet olsun.Yüreğinizden duygular,kaleminizden mürekkep ve mısralar eksik olmasın.Bizlerle olsun.
Babanızın mekânı cennet olsun. Bende babamı 5 i 6 ya bağlayan Kasım 1979 da kaybettim. Ölmüşlerimize Allah'tan Rahmet diliyorum. Selâm ve saygılarımı sunuyorum.