bir kış geçti yine suskun üşüyerek öyle kokulu mumlar sakladı gecelerden ödünç adını sessiz harflerle örtmüştüm oysa yasaklamış ardını olmadı ama olmadı
bir kuş geçti az önce susa/durduk elpençe ne ben konuşabildim ne o küs pencere
yine haykırdı için için saklambaç oynadı kendi kendine ip atladı ruh ikizin ağız dolusu küfürler etti gölgesiz hakâretler yine olmadı yine beceremedi tam unuttum derken yine lastik patladı adı yalnız sensizliğim
sağırlaştı sen gideli odalar ihtimâller çoktan tükendi keşkeleri yakıyor şimdi şamdanlar kıyısız bir ada sanki sessizliğim yine olmadı yine yenildim yine hortladı unutma beceriksizliğim yine sensiz yapamadım yapamıyorum adı yalnız sensizliğim!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adı Yalnız Sensizliğim ( Şarkı Sözü ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adı Yalnız Sensizliğim ( Şarkı Sözü ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bestelenme istimali var mı acaba, olursa mutlaka bilgim olsun dinlemek isterim. Yapılırsa da sanırım pop tarzına uygun olur. Her ne kadar hüzzam bir finali varsa da içindeki ironi hafif müzik dalına yaklaştırıyor gibi..
Her neyse uzatmayayım. Hep güzelsin, hep istekli. Kalemine Sevgi ve hürmetle..
Yapılırsa da sanırım pop tarzına uygun olur. Her ne kadar hüzzam bir finali varsa da içindeki ironi hafif müzik dalına yaklaştırıyor gibi..
Her neyse uzatmayayım.
Hep güzelsin, hep istekli.
Kalemine Sevgi ve hürmetle..