(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLİYORUM ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLİYORUM ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aman efendim, çalmasın ölüm kapınızı. Umudunuzu yitirmeyiniz. Şiir harika amma, umut la koruk helva olur derler... Siz yine umutla bekleyin.. Sevgimle.
Gecinden olsun.............. ne güzeldir; vakti gelince. Rahmettir,gidene ve ardısıra bıraktıklarına. ''Mümin öldüğünde; evahhhhhh diyecek,ben dünyada cehennemdeymişim... Kafir öldüğünde; eyvaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh diyecek,meğer dünyada ben cennetteymişim''
Kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime....Şarkısı kulaklarımda şimdi...Ceynaaaaaaaaaaaan diye kızıp bağırasım geldi...Bu hüzün , bu umutsuzluk niye....Sen haketmiyorsun çünki...Sevgilerin en güzeline layıksın...Şiirlerin bazen beni üzüyor...Ölüm uzak olsun..Herşeye rağmen yaşamak çok güzel..sadece kendini sev..kendin için yaşa...Şiirin çok güzeldi.Tebrikler...
Güzel şiirler okuyoruz sizden buda yenisi
Hürmetle.