(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tam da sırası. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tam da sırası. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanki tren kaçıyor gibi be ustam...ne hallere geldik ey gazi hünkar diyorum her gün...diyorum evin hırsızı tutulmaz kimse dinlemiyor, hırsız mecliste, terörist mecliste, terör mecliste... 41 kere yunsa temizlenemeyecek kadar kirlendi... Allah encamımızı hayreylesin inşallah...çok anlamlı ve çok güzel bir şiirdi. kutluyorum...saygılar sunuyorum mümtaz kaleminize.
Kör mü gözümüz sağır mıyız yoksa onlar bir itten de beter dost içimizde CİA - YAMAS gibi gizli örgütler VE dönmeler birde bizim satılıklar oldukça daha çok bocalarız GÖNLÜNE KATILMAMAK ELDE Mİ BU MEMLEKET MESELESİ KÜRT TÜRK HEP BİRLİK ÇIKMALIYIZ DÜŞMANA KARŞI EL ELE...gönül yangınını sağ duyunu kutlar sevgiler sunarım...kal esenlik içinde...
Yürekten kutlarim değerli dost Zekeriyi bey mükemmel olmuş siiriniz duyarlı yüreğiniz içinde tsk ederim yureginize kaleminize saglik saygilarimla selam dua ile kalin
SAHRAA vurgun tarafından 10/11/2015 1:28:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Eyvallah değerli gardaşım Gönlüne, ömrüne bereket Hem nalına, hemde mıhına Gediği kapan taş Ömrüne bereket değerli gardaşım Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın