Soyup attık ne varsa, sen deliydin ben deli Göz bakarken Eylüle, paravanı sürdün mü ? Diz boyu dalgaların estirince sam yeli, Köpüğümü kumsala, serdiğini gördün mü ?
Yayımın oku değer, o gezdiğin yollara, Sol yanım tempo tutar, siyahlanan güllere, Utanıp sormaz isen, sana tutsak dillere, Peşinde gölge kimmiş, merak edip sordun mu ?
Nasıl duyarsın bilmem, yankılanan sesimi, Her haline bakarken kesilen nefesimi, Hazım göklere değip, görünce hevesimi, Kilitlenen dilinle, çığlık atıp durdun mu ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen deliydin ben deli. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen deliydin ben deli. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman ki tat ve deminde vede güzelliğinde eser Bizde okuyor, kutluyoruz değerli dostun eserini, yalansız ve riyasız Gönlün abat olsun, huzurla dolsun. Tüm eserlerin benzersiz olsun Sağlıcakla kalın Üstadım...
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun her zaman ki gibi yine anlam dolu şiirinizi beğeniyle keyf alarak okudum nice şiirlere inşallah Sonsuz saygılarımla
Hasret ve özlemle çarpan bir yüreğin serzenişiydi adeta.. Güzel bir sevda ve hasret şiiriydi.. Tebrik ediyorum kıymetli dost.. güzel bir şiir okuduk kaleminizden.. selam ve saygılar..
Her zaman ki tat ve deminde vede güzelliğinde eser
Bizde okuyor, kutluyoruz değerli dostun eserini, yalansız ve riyasız
Gönlün abat olsun, huzurla dolsun. Tüm eserlerin benzersiz olsun
Sağlıcakla kalın Üstadım...