(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARIKAYA da EYLÜL AKŞAMLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARIKAYA da EYLÜL AKŞAMLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Naif bir şiir, Beğenerek, ve keyifle okudum.. Yazan kaleminiz, yazdıran yüreğiniz hep daim olsun inşallah.. ______________ Selamlarımla, Cumanız mübarek olsun..
Ah hatıralar ne olur biraz dingin gelin Yakmayın canımızı düşmeyin acılarımızı Acısıyla tatlısıyla bizimkiniz, geçmişimizsinizayıklayın içinizden Can yakanları, güzellerini unutulmazlarınıbsununblütfen
Üşütür eylül akşamları...Ansızın yağmur başlar.Gün be gün tene yapışır azar azar kopartır tüm yaraların kabuklarını. Sarı akşamlar ... Çok güzeldi şiir. Gönülden kutlarım... Saygılar...
Biraz daha softlaşsın bir şiirimi ekleyeceğim deftere de ne yalan söyleyeyim, isimsiz daha doğrusu sayfasında sadece rumuzu bulunan bir şiirsever mi desem, şair sever mi bilemedim de aman Allah'ım bir yorum yapmış evlere şenlik, gerçi hiç mi hiç alınmadım, üstüme de almadım ama kelimenin tam anlamıyla ters yüz oldum desem yanlış olmaz.
Neyse bu benim bu gün yaşadıklarım gelelim şiire diyeceğim de gelemiyorum ki, sabah durup dururken birden bire yazıverdim işte neyse ekleyince nasıl olsa görülecek ama bir şeyi daha itiraf edeyim ya da bunu bir tespit olarak yazayım, "edebiyatdefteri"miz gerçekten çok elit bir sayfa ve kıymetini bir kez daha anladım.
Bunun için sayfa lisans sahibini ve yöneticilerini bir kez daha gönülden kutluyorum, şairlerini de elbet. Ay ben buraya niçin gelmiştim...Hatırladım, facebook göndermişti beni buraya...
Anılar, düşünüyorum yani şiirinizin özüne bağlayacak bir şeyler bulmaya çalışıyorum yok arkadaş, ya çocukluğum geliyor aklıma, ya da çalışmaya başladığım zaman, hani şiirin konusu beni dışarı atmak için hiç bir gayrete girmek zorunda kalmıyor.
O zaman edebi olarak ele alalım, yav şimdi ne diyeyim ki, geçen yazdığım yorumdan sonra ve aldığım cevaptan sonra...
Hah buldummmm...
Bu gerçek bir öykü...Ve gerçekten gıpta edilecek bir şey... Çok yakınımız iki güzel insan, galiba 6-7 kadar da çocukları vardı, işte bu insanların hiç bir gün birbirlerinden ayrı adım attıkları görülmemiştir hiç kimse tarafından, hatta ses tonları hiç yükselmemiştir adlarını ünlerken bile. Eğer ruh ikizi diye bir şey varsa bu, o insanlarda tam anlamını bulmaktaydı diye düşünmekten kendimi alamıyorum.
Bana bu çağrışımları yaptığına göre bu şiir gerçek bir şiir ve sonsuz kutluyorum değerli hocamı... Gönülden saygılarımla....
çok muhterem müdğrem; her defasında bu kadar güzel ve harika yoruma elbette yazılması gereken çok şey olmalı..ama emekli adamdan ancak bu kadar işte..insan emekli olunca belleğide fakirleşiyor bilgileride emekli oluyor..ama şunu hiç unutmayın..her sayfama bıraktığınız yorum kasten etkili yorumu hak etmiş bir aday dır..çok çok teşekkür ediyorum ayrılan zaman ve verilen emek için..
Yürekde duygu seli taşarak coşmuş.
Beğendim...
................................... Saygı ve Selamlar...