İPOTEKLİ SEVGİ
Umut yeşilse hala mor akşamlarda
Kamer olmaması neyi değiştirir ki Ey vefasızım ey göçmen kızı Söyler misin bana Seven göze şems gerekir mi Hüzün acıya özlem hicrana Hayat çaresizliğe gebeyse eğer Ve alın yazısını başkaları yazıyor da Seni bu şartlarda bile sevmem suçsa hala Ve yokluğunu yok etmekten bile zorsa insanların değer yargıları Yüreğimize manevi pranga vuruluyor da Sevgimize beynimzde bile ipotek konuyorsa Söyler misin bana göçmen kızı Benim hala seni sevmemin ne anlamı var ki KAŞİF KANİ ERTÜRK BARIŞ VE KARDEŞLİĞİN BAYRAM SEVİNCİYLE KUCAKLAŞTIĞI NİCE BAYRAMLARA.. |
Bu sabah yeni eğitim ve öğretim yılı başladı sanırım biraz da bu durum çekti sayfanıza beni. Son anda geldi aklıma artık tatil yapmayı tercih ettiğiniz gerçeği ama gene de dönemedim bir iki kelam etmeden. Karamsar bir günde değilim ama çok mutlu olduğumu da söyleyemem.
İlkokula başladığım günü, hatta başlamadan önce okula gitmek için nasıl yanıp tutuştuğumu hatırladım gene sayfanıza yönelirken. Ne güzel günlermiş meğer o maddi olarak her şeyden mahrum olduğumuz ama manen doygun ve dopdolu olduğumuz günler.
Ne güzel geçmiş meğer bizim çocukluğumuz, en küçük şeylerden mutlu olmayı ne güzel öğrenmişiz.Dalından sebze meyve toplamayı, her türden hayvanla haşır neşir olmayı ne güzel yaşamışız. Ne güzel öğretmenlerimiz varmış bizlerin meğer, gözlerimize baktığında dilinden ne dökülecek anladığımız, üzmek gibi bir gaflete düşmemek için aklımızın çıktığı.
Elin yabancısı bir insan değil de sanki her gün aynı yuvayı paylaşırmışçasına yakınlık duyduğumuz, yeri geldiğinde anne-babamızdan bile çok sevdiğimiz güpgüzel insanlar.
Emekli de olsanız bu gün bu duygularımı sizin şahsınızda tüm öğretmenler için paylaşmak istedim. Kusur görülmemesi dileğimle.
Şimdi şiire dönelim değil mi;
Geçmiş zaman olur ki, hayali cihan değer diyen bir şiirdi.
Gönülden kutluyor, saygılar sunuyorum.