eflatun bir hüzün bıraktım gün akşama dönmüştü yorgun bulutlar yağmura uzayan yollar da sana
silmeye mecburdum izlerimizi yağmur hiç dinmesin diledim o gece bu yüzden belki yağmurludur geceler bu şehirde
bu yüzden belki hep acı bir tadı vardır göz yaşının sığındığın meyhane köşesinde unutmaya çalışırken eski bir şarkıyı şerefine içersin yudum yudum yalnızlığı
bilirsin hani bir gün çoktan unutmaya başlamışsındır sende bir akşam dönüyorken bulutsiyahı keskin ve sisli bir griden çiseleyen yağmurlu ıslak saçlarında rüzgarlı bir geceye
işte o zaman gitmenin vaktidir gülüm senden vazgeçmişliklere veda etmenin
çeker gidersin geriye bıraktığın her şeyin olsa da yanıp yakınmadan incitmeden acıtmadan ardına bile bakmadan
gün çoktan akşama dönmüştü yorgun bulutlar yağmura eflatun bir hüzün bıraktım uzayan yollar da sana …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sana ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sana ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) Açıksözlü bir yanım var lütfen affedin. Şiir sayfasına hoş gelmişsiniz.
İnanın değmeyecek öyle çok şey var ki bu yaşam içerisinde , bir silkinmek ve , yalnızlığın dahi çok daha güzel bir dost olduğunu , gerekiyorsa yalnızlığa sarılarak anlatmak gerek, şiirlerde bari yalnızlığı. O hak ediyor çünkü :)
Leyla hanım, hoş gelmişsiniz , dertli bir şiirin sayfasına :) ... Şiirlerimin çoğu neden böyledir bilmem. Dert, keder, gam, kasavet, sevmem aslında uzak olsunlar derim hep ama , çok sevmişler ki beni , bırakmazlar yakamı. :)
Beğenmenize seviniyorum elbette. En azından , bazı insanlar için yararlı , güzel bir şey yaptığıma inanıyorum o zaman. Var olun. Her zaman beklerim şiirlerimin sayfalarına.
İyi ki varsınız siz ve sizin gibi şiir dostlarımız.
Bir kurban bayramının 1. günü akşamında hazin bir biçimde kaybetmiştim anneciğimi. Eylüldü ve yine bir kurban bayramı. Hüzün hüzün üstüne geliyor işte dost kalem. Var olun. Yüreğiniz de var olsun , güzel kaleminiz de.
bilirsin hani bir gün çoktan unutmaya başlamışsındır sende bir akşam dönüyorken bulut siyahı keskin ve sisli bir griden çiseleyen yağmurlu ıslak saçlarında rüzgarlı bir geceye
Değerli şiir dostu güzel yürek Meral hanım, var olun. Beğenmeniz mutlu etti beni.
İnanın çok çok az şiir okuyabiliyorum ve çok dostlarımın da şiirlerini okuyamadan geçiyor zamanlarım.Malesef iç sıkıntıları. Her şey bunaltııyor sanki beni . Dostlarım değerlidir benim. Şiirlerini yeterince okyamasam da , yorum bırakamasam da.
Siz şiirden sakın uzaklaşmayın Meral hanım. Yine en güzel dost , şiirlerdir çünkü.
'ne güzel bir hediye '' şiir sevenlere ''
sevgiler şair...