Ne zaman bir limana sığınıp Dönüp baksam maziye Benden çok şeyler alıp götürmüş Kahpe felek...
Sadece geriye kalan, Yorgun bir yürek Ve saçlarıma bıraktığı beyazçiçeklerle Göçmen kuşların yorgun kanatlarında Geçip gitmiş mevsimler…
Zamansız fırtınalara tutulur Baharda hazan yaşarım. Hüzün dolu mevsimlerde Koca çınar ağaçları yapraksız Çocuklar uçurtmasız, kuşlar yuvasız kalır Yüreğime kapatır bahar, tüm kapılarını Ben hangi dala konacağım Dizelerde kendimi nasıl anlatacağım Kanadı kırılmış, öznesi yok olmuş şiirlerimin…
Ve ben düşünüyorum. Bir gün diyorum; Sevdamı koysam heybeme Yüzümdeki hüzün ve ağarmış sakalımla Arkama bakmadan, Her sokak başına, Her evin avlusuna Sana dair şiirlerimi asarak, Vefasızlığın duvarlarını yıkarak Dilsiz yüreğimi sana bırakıp Vedalaşarak soğuk rutubetli odamla Terk edeceğim senli sensiz bu şehri…
Sevdalar bedenlerde satılık olmuş Her sokak başını kaplamış ince bir hüzün Kimse kimseyi sevmez olmuş bu şehirde Ne özleyen, ne de arayan oluyor Tek tesellim kuytu köşemde ölümü beklemek Yalnızım üstelik beş parasızım Omzumda dilimizden düşmeyen hasret şarkıları Bir de senin o çok sevdiğin teli eksik sazım Alıp başımı gideceğim kasvet dolu bu şehirden…
Denizler de durulmuş çarşaf gibi dalgasız Yaralarım acı vermez, açıkta sargısız Yüreğimde ki sevda sensiz savunmasız Hani o çok sevdiğin gözlerim var ya Dalıp dalıp gider uzaklara manasız. Bu gariban, soğuk ayaz gecelerde sensiz korumasız Dayanamıyorum artık! Savunmasız yüreğimi de alıp yanıma Manasız bakan gözlerimi Bir de, sana ait olan kimliğimi Yanıma alıp, Arkama bakmadan gideceğim bu şehirden…
Hoşça kal tek tanem Evvelim sendin ahirim de sensin. Yüreğimin öteki yanı Sevinçleri unuttum, yakışmıyor gülmek Bu şehirde tek sana güvenmiştim, Geç de olsa anladım! Kimsem yokmuş, öksüz kaldı yüreğim Ben bu yarım sevdayla Bu bitimsiz özlemle Hangi limana sığınıp Dönüp maziye baksam, sensiz ölürüm. Sensiz ölmeden Seninle sensiz gideceğim bu şehirden
//*Ayrılık, ne kadar zor olursa olsun ben başaracağım* demiştin… İşte bu yüzden, bu şehri seninle sensiz terk edeceğim//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gideceğim Bu Şehirden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gideceğim Bu Şehirden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey dostum saçımız olsada ak pak Yaşamak gerekir sonsuza bir aşk Sevda kervanına kurulmuş tuzak İnsanlık fırtınaya tutulmuş yaşar m kararmış GÖNÜL BAYRAMLARINIZ DAİM OLSUN
Akarken sevgisi deli gönüle Hakka gönül veren doymaz ödüle Aşık olan kullar dönmüş bülbüle Bayramın içinde bayramı vardır Ol aşkın kaynağı ne güzel yardır m kararmış
Kimsem yokmuş, öksüz kaldı yüreğim Ben bu yarım sevdayla Bu bitimsiz özlemle Hangi limana sığınıp Dönüp maziye baksam, sensiz ölürüm. Sensiz ölmeden Seninle sensiz gideceğim bu şehirden Şiir ve yorum hüzünlü ve çok güzeldi kutluyorum kardeşimi.