Mevsimlerden yine hazan mevsimi aylardan eylül Kehribar sarısına bulanmış her taraf Hüznün rengârenk tonlarıyla girer gönüllere Soru işaretleriyle dolu benliğinde Noktalama işaretleri hâkimdir hazan mevsimine Yorgunluklar baş gösterir Dökülür yapraklar birer birer sonbahar geldiğinde Her biri savrulur bir tarafa
Ey hayat! Hüznünü yaşıyorum dalından düşen Sararıp solarak dalında tutunamayan Rüzgârların önünde savrulan yaprakların Hüznünü yaşıyorum
Hazan mevsimiyle birlikte Sonbahar rüzgârları esiyor yorgun gönlümde Radyolarda sanki daha içli şarkılar çalıyor Çok yorgunum Gönlüm yorgun Yüreğim küs sevdalara Dilim lal olmuş suspus Özlemlerin çığ gibi büyümüş Hasretin düğümleniyor boğazıma İki gözüm iki çeşme Yağmur bulutları hazır çakıyor şimşekler gözlerime…
Ey hayat! Hazan mevsimiyle birlikte Sararan yapraklar gibiyim yaşıyorum an be an sonbaharı Gönlümde ki baharı kışa çeviren bu mevsimin sonu ilkbahar olsa da Ben hep “Güz gülleri gibiyim Hiç bahar yaşamadım”
Ey hayat! Aylardan eylülse eğer Bulaşmışsa kehribar sarısı hüzünler yüzüme Aynalara bakamam Çünkü ne zaman aynaya baksam Soluk kuru yapraklar gibidir yüzüm Çok yorgunum, içim dışım hazan mevsimi Sokaklara çıkamam Benimle yarışır soluk benizli yapraklar Peşimi bırakmaz anılar…
Ey hayat! Ayaklarına kapanıyorum ne olur al beni de Dalında kalan son yaprak gibi bekletme Bırak sonbahar rüzgârlarının koluna Savurup götürsün beni de yapraklar gibi Götürsün uzaklara, onun olduğu her yere
Ey hayat! Bir varmış bir yokmuş diye başlarmış masallar Ekimin elleri gibi ellerim soğuk şimdi Üşüyorum, bedenim, dudaklarım buza tutmuş Ey hayat, say ki ben hiç yaşamadım, Say ki acıyı hiç tatmadım İhanet nedir bilmedim “Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine” diye Mutlu biten masalım da olmadı Yorgunum Çok yorgun Duy sesimi ey hayat! Eylül yorgunuyum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül Yorgunuyum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül Yorgunuyum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstat.., Uzun süredir seslendirmeleri dinleyemiyorum, benim sistemde bir arıza var gideremiyoruz.. Ne var ki.., Şiiriniz yine damak tadında, şahane bir içerik bulmuşsunuz, mükemmel anlatmışsınız.. Cani gönülden kutluyor, selamlarımı gönderiyorum..
Ey hayat! Hazan mevsimiyle birlikte Sararan yapraklar gibiyim yaşıyorum an be an sonbaharı Gönlümde ki baharı kışa çeviren bu mevsimin sonu ilkbahar olsa da Ben hep “Güz gülleri gibiyim Hiç bahar yaşamadım”
Ey hayat! Aylardan eylülse eğer Bulaşmışsa kehribar sarısı hüzünler yüzüme Aynalara bakamam Çünkü ne zaman aynaya baksam Soluk kuru yapraklar gibidir yüzüm Çok yorgunum, içim dışım hazan mevsimi Sokaklara çıkamam Benimle yarışır soluk benizli yapraklar Peşimi bırakmaz anılar… ABİM KALEMİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK.SELAM VE SAYĞILARIMLA.
Ey hayat! Bir varmış bir yokmuş diye başlarmış masallar Ekimin elleri gibi ellerim soğuk şimdi Üşüyorum, bedenim, dudaklarım buza tutmuş Ey hayat, say ki ben hiç yaşamadım, Say ki acıyı hiç tatmadım İhanet nedir bilmedim “Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine” diye Mutlu biten masalım da olmadı Yorgunum Çok yorgun Duy sesimi ey hayat! Eylül yorgunuyum…
yuregıne kalemıne sesıne saglıkk kalemın daım yurek sesın hıc susmasın muhtesemmmdııı dgerlı arkadasımmm cok guzeldı gercekten ne guzelde anlatmıısn eylul yorgunlugunu bedenen ve yurek yorgunlugunu yuregımızdende aynen oyle kopuyor eylul sonbahar yaprakları gıbı tek tek ucusur savrulur her bırı bır yerlere ben hep dedım sana rabbım gonlune gore versınn can arkadasımmm mutlulugu hak edıyorsun saygılarımla selam dua ıle kalll
SAHRAA vurgun tarafından 9/22/2015 3:13:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ey hayat! Ayaklarına kapanıyorum ne olur al beni de Dalında kalan son yaprak gibi bekletme Bırak sonbahar rüzgârlarının koluna Savurup götürsün beni de yapraklar gibi Götürsün uzaklara, onun olduğu her yere
yüreğine sağlık harika bir şiir olmuş tebrik ediyorum
Uzun süredir seslendirmeleri dinleyemiyorum, benim sistemde bir arıza var gideremiyoruz..
Ne var ki..,
Şiiriniz yine damak tadında, şahane bir içerik bulmuşsunuz, mükemmel anlatmışsınız..
Cani gönülden kutluyor, selamlarımı gönderiyorum..