(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***KANDIRILDIN İŞTE AŞIK*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***KANDIRILDIN İŞTE AŞIK*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ABLA ŞİİRLERİNİZDE KONULAR GÜZEL REDİF VE UYAKLAR GENELDE GÜZEL BİRAZ DURAK VE AYAK HATALARI VAR SİZ BAŞARIRSINIZ BENCE OZAN ARİF, MANSUR EKMEKÇİ, AŞIK MAHSUNİ, AŞIK VEYSEL, YUNUS EMRE, NECİP FAZIL, DADALOĞLU, KÖROĞLU, KARACAOĞLAN, PİR SULTAN ABDAL'A BİR BAKSANIZ HEPSİ ANTOLOJİ COM DA VAR BAŞARILAR DİLERİM
Merhaba Adalet Hanım. Şiirinizi okudum çok güzel. Onbirlik hece ölçüsü ile, a-b-b-b, c-c-c-b, d-d-d-b, e-e-e-b, f-f-f-b, g-g-g-b, h-h-h-b kalıbıyla yazılmış, hiciv ve teşbihlerle süslenmiş bir nasihatname gibi olmuş. Ustaca yazılmış bir şiir. Ayrıca üslubunuzda çok güzel sade ve kıcı. İşlemiş olduğunuz tema da sözü geçen kişi veya kişilere hicivle iğneleyip, teşbihlerle öğüt veriyorsunuz. Çok güzel yüreğinize sağlı. Kaleminiz daim olsun. Her ne kadar henüz şiirim yoksa da şair BURUK ACI.
Hemen kanıp hülyalara dalarsın Umut etmedik sevdaya kanarsın Şimdi böyle ateşinle yanarsın Bu sana ders olsun kaldın sap gibi. ********************************************** kutlarım
Hemen kanıp hülyalara dalarsın Umut etmedik sevdaya kanarsın Şimdi böyle ateşinle yanarsın Bu sana ders olsun kaldın sap gibi. yoruma gerekte kalmamış çok güzeldi yüreğine sağlık sevgiler....
Benim sevdam susuz kaldı çöllerde Ayak yalın baş bulanık ben gibi. Gözde yaşım akar gider sellerde Dolaşırım bir divane kör gibi. --------------------------------- Yine yüreğinizden akıp gelen bir eser düşmüş sayfanıza,tebrikler.....
Gün! Pazar, Uyandım! Açtım neti!.. ............... Okur'um bugün! Herkes farklı yazar... Serbest heceye bandım; Kabul ettim her daveti!.. ............... Şiirinizden aldım lezzeti! Ben de bugün bir şiir eklerim; "KADI'n"IN SÖZÜ GEÇER"e beklerim.
BEN BU SAYFAYA BİŞEYLER YAZICAM DİYE GİRDİM AMA BU ŞİİR AKLIMI ALDI GÖTÜRDÜ BİRYERLERE BANAN BAK ADALETCAN; NEREYE GÖTÜRDÜYSEN AL GETİR ŞU AKLIMIDA İKİKELAM KARALIYAYIM ŞURAYA.
İLAN: AKLIMI KAYBETTİM HÜKÜMSÜZDÜR. BULAN YADA GÖRENLERİN LEVENT BABA SAYFASINA BIRAKLARI RİCA OLUNUR.
leventbaba tarafından 3/9/2008 9:22:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevdalandığın kör olsa neyler, mecnu olsa neyler, hele gönül gözü açılmamışsa, bu seven seven olsa neyler, elbette ders olacak bu gibi sevdalara senin sözlerin şairem yüreği kocamannnnnn şairem gönül gözü hep açık olan şairem başarılar vede yaşamında mutluluk dileklerimle sevgilerimle sokakların şairi erol can
şair erol tarafından 3/9/2008 6:36:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
aşk bu tek hece söylemesi kolay yaşaması bir o kadar zor kimi sever karşılık göremez kimi sever ayrı düşer, kavuşamaz çok güzeldi şiirin yüreğine sağlık sevgi ve saygılarımla
Hemen kanıp hülyalara dalarsın Umut etmedik sevdaya kanarsın Şimdi böyle ateşinle yanarsın Bu sana ders olsun kaldın sap gibi. Bu dersler ders olamz sevenlere Bir değil binlerce kez olsada alınacak ders!..
Ne bilirdim aşkınla olayını İstemem kal paşanla sarayını Madem benimlen geçirdin alayını Neden öyle durdun seven saf gibi.
Hemen kanıp hülyalara dalarsın Umut etmedik sevdaya kanarsın Şimdi böyle ateşinle yanarsın Bu sana ders olsun kaldın sap gibi. ................................................................. sitemkar bir çağlayan olurken istekler yüreğin kıyısında tedirğindi dalğalar kutlarım yazan kalemi başarılar