(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
olmaz. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
olmaz. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
arkadaşlar yorumlarınıza tek tek cevap yazamadığım için özür dilerim. nolur saygısızlık olarak görmeyin. belki biraz tembellik. hepinizi saygıyla selamlıyorum
Çaldılar .. Gencimin gençliğini İhtiyarın terini Emeğini Son umutlarını çaldılar
Şiiri okurken çalanlara en az şairin duyduğu öfkeyi duydum. Şiir okuyana bu duyguyu yaşatıyor. Konu isabetli, Şiir, şiir tadında, Ben bu şiirde bir halk ozanının haklı haykırışlarını duydum.
Sesi hala kulaklarımda...
Sağolunuz varolunuz Birol bey kardeşim. Çok güzel yazmışsınız. Bende benzer bir söylemle Güzel Yurdum adlı şiirimde değinmiştim bu konuya ama siz tam onikiden vurmuşsunuz.
Dünya hepimizinken Hepimizden çaldılar. Her bir nesile denk Üç vakitte değil Her akıllarına estiğinde Atlasları Pusulaları çaldılar.
Üç yaşında Ya da üç günlük -Oy balam canım sana kalsın emi- Cennete meyilli Gözlerini çaldılar. -Kurban olaydım o gözlere KALEM yazmaz ulan- Nefesimizi çaldılar.
Gün! Pazar, Uyandım! Açtım neti!.. ............... Okur'um bugün! Herkes farklı yazar... Serbest heceye bandım; Kabul ettim her daveti!.. ............... Şiirinizden aldım lezzeti! Ben de bugün bir şiir eklerim; "KADI'n"IN SÖZÜ GEÇER"e beklerim.
At''ı alan Üsküdarı geçti ne yazıkki üstadım. Çalanlara ve çaldıranlara fırsatları bizler verdik sanırım. Verdik vermesine de hala daha akıllanmadık! Gerçekçi ve mükemmeldi şiiriniz,kutlarım sizi. Muhabbetle kalınız.
Bu milletin tepesinde
sırtında
Namusunda, arında
Bayrağında
of ki nihayet
Şehidinin kanında
-kurban olam tek damlasına-
Duyarlı yüreğiniz sağolsun. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Allah'a emanet olunuz.