Gözümde ışıldayan umutlu menevişler Dudağımdan dökülen tüm dualı deyişler Uykularıma dolup huzura salan düşler Nerelerde kaldınız pür neşeli gülüşler Kararırken ufuklar imdada yetişseniz Kavrulurken yüreğim benimle bir pişseniz...
Yangın yeri dört taraf yanıyor tüm coğrafya Kuzey güney yok artık doğu batı fasarya Vatan için can vermek zannetmeyin angarya Tüm insaf sahipleri yettim diye koşar ya Kıymetini anlayıp bu yola bir düşseniz Vatan satan hainin yüreğini deşseniz…
Ergenekon elinden yönelerek batıya Huzuru tattırmaya yürekleri katıya Hürriyet meşalesi dikmeye her çatıya Korku bilmez yürekler unuttu rahatı ya Anadolu sathında el ele yerleşseniz Birliğin huzuruyla çoğalıp gürleşseniz…
Gün bu gündür birleşin korku salın ağyâra Bozun tüm fitneleri ayar verin ayara Arkanızdan konuşup beddualar sayara Öyle bir ders verin ki ibret olsun diyara Hareketsiz kalınca ibretlik bir leşseniz Ağyarın karşısında ibretlik birleşseniz…
Yıkamaz hiçbir kuvvet birlik olunca bizi İnanınca birliğe gülecek millet yüzü Ta ezelden ebede taşımaya bu izi Genç ihtiyar beraber kuvvet bulacak dizi Ayrılıkta fayda yok idrakte tezleşseniz Etnik köken benliktir vatanda bizleşseniz…
Türk’ü, Kürt’ten ayırmak vatanı bölmek demek Laz, Çerkez, Abhaz ile çatışıp ölmek demek Ayrı kökteniz demek vatanı dilmek demek Bizler biriz kardeşiz örüldük ilmek ilmek Asırların ardından bir özde türleşseniz Anadolu bağrında birlikte hürleşseniz!...
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 13.09.2015 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VATANDA BİZLEŞSENİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VATANDA BİZLEŞSENİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Paylaşım0dan bulunmanız dileğiyle. “VATANDA BİZLEŞSENİZ” isimli şiirinizi beğendim, 5 puan gönderiyorum. Şiire duyarlılığınızı kutlarım. ..........: Kaynak: “TURANDA ÇAKAN ŞİMŞEK” isimli şiir kitabı (Oğuz Matbaası 1977 – Adana) .... Sevdasıyla.... Saygı ve selamlar...
Yıkamaz hiçbir kuvvet birlik olunca bizi İnanınca birliğe gülecek millet yüzü Ta ezelden ebede taşımaya bu izi Genç ihtiyar beraber kuvvet bulacak dizi Ayrılıkta fayda yok idrakte tezleşseniz Etnik köken benliktir vatanda bizleşseniz…
Türk’ü, Kürt’ten ayırmak vatanı bölmek demek Laz, Çerkez, Abhaz ile çatışıp ölmek demek Ayrı kökteniz demek vatanı dilmek demek Bizler biriz kardeşiz örüldük ilmek ilmek Asırların ardından bir özde türleşseniz Anadolu bağrında birlikte hürleşseniz!...
İçinde bulunduğumuz ahvali hali anlatan güzel dizeleri beğendim tebrik ediyorum selamlar.............
Fatih Bey Kardeşim, Sen-ben ötekileştirmelerini bırakıp "biz" diyebildiğimiz gün yıkılmaz kale oluruz ve 600 yıllık ihtişamımıza geri döneriz. Bu birleşmeden ve bizleşmeden korkanlar sürekli aramıza nifak sokmaktalar. Keşke idrak edebilsek... Rabbim nasip eyleye inşaallah!
Kim birleşecek, iktidar mı, muhalefet mi, diğer partiler mi? Herbiri kendi çıkarı için çalışıyor, sadece halk istiyor onların da çoğu bu vaatlerle kandırılmış durumda, benim umudum kalmadı sonumuz hayrolsun...
Afet Hanım Kardeşim, İktidarı da, muhalefeti de, diğerlerini de oluşturan bizim insanımızın içinden çıkanlar. Rabbimden niyazım: İz'an ve idrak mahrumiyetinden kurtulmalarıdır. İnşaallah!
Teşekkür ediyorum Mehmetali Bey Kardeşim. Rabbim, yöneticilerimize ve bölge bölge farklı anlayışlardaki insanlarımıza basiret vere. Selâm ve dua ile...
Teşekkür ediyorum Mehmet Bey Kardeşim. İnşaallah bir yerlerde sesimiz duyulur ve dileklerimiz mâkes bulur. Rabbimin inayetinden ümit kesilmez. Kalbî selâmlarımla....
இܓ Her ikinizin Hâlıkınız bir, Mâlikiniz bir, Mabudunuz bir, Râzıkınız bir.. bir bir, bine kadar bir bir. Hem Peygamberiniz bir, dininiz bir, kıbleniz bir.. bir bir, yüze kadar bir bir. Sonra köyünüz bir, devletiniz bir, memleketiniz bir.. ona kadar bir bir. Bu kadar bir birler vahdet ve tevhidi, vifak ve ittifakı, muhabbet ve uhuvveti iktiza ettiği ve kâinatı ve küreleri birbirine bağlayacak manevî zincirler bulundukları halde; şikak ve nifaka, kin ve adavete sebebiyet veren örümcek ağı gibi ehemmiyetsiz ve sebatsız şeyleri tercih edip mü'mine karşı hakikî adavet etmek ve kin bağlamak; ne kadar o rabıta-i vahdete bir hürmetsizlik ve o esbab-ı muhabbete karşı bir istihfaf ve o münasebat-ı uhuvvete karşı ne derece bir zulüm ve i'tisaf olduğunu; kalbin ölmemiş ise, aklın sönmemiş ise anlarsın! இܓஇܓஇܓ
*Risale-i Nur Külliyatı *இܓ
இܓMinik Çocukların Söyledigi Çok Güzel Kürtçe İlahi - ;) இܓYouTube kürtçe çocuk ilahileri ile ilgili video▶ 2:43 www.youtube.com/watch?v=eRbruMKRL4k 20 Oca 2009 - bymemo21 tarafından yüklendi Minik Çocukların Söyledigi Çok Güzel Kürtçe İlahi. bymemo21. SubscribeSubscribedUnsubscribe 2626 ...
இܓ 13- İmam Ali (a.s) buyurmuştur:
இܓ"Çocuklarınızı kendi zamanınızın âdetlerine göre eğitmekte ısrarcı olmayın; çünkü onlar sizin zamanınızdan başka bir zaman için yaratılmışlardır."[14]இܓ
இܓ Her Çocuk Özeldir ;) -இܓ Yerdeki yıldızlar ;) இܓ-bölüm 8/16 Taare ... her çoçuk özeldir film kısa ile ilgili video▶ 10:53 www.youtube.com/watch?v=32yG9R2AT00 2 Mar 2011 - Eko Pol tarafından yüklendi Disleksi ( öğrenme güçlüğü ) bir çocuğun yaşadığı sorunları anlatan film . Mutlaka izlenmesi gereken filmlerden biri ...
இܓ
"Dede, neden her işine başlamadan önce "Bismillahirrahmanirrahim" diyorsun?" diye soruyu duyunca okuduğu kitaptan gözlerini ayırarak gülen gözleri ile torununa baktı. Onu kucağına aldı ve dizlerine oturttu.
"Kapat bakalım gözlerini ben diyene kadar açma" dedi. "Büyükçe bir yer düşün" "Bizim evden daha mı büyük olsun dedecim." "Evet, hani çizgi filmde izlediğimiz bir çöl vardı ya orası"
"Tamam dedecim" "Burada bir tane adam var. Çok uzaklara gidecek fakat yolda çok tehlikeli insanlar var. Belki onun hayatı bu çölde son bulacak, belki ağır yaralanacak, belki esir olacak. Ama gitmesi de gerekiyor. Ne yapayım? Diye düşünürken bir küçük saray görüyor. Oraya koşturuyor ve muhafızlara derdini anlatıyor. Muhafızlar ona diyor ki: "Bu çölde bizim efendimizin adı geçer. Ben Çöl Kralının selamını getirdim dersen kimse sana ilişmez ve sağ salim burayı geçebilirsin." Sevincinden havalara uçan adam yolda karşılaştıklarına aynı muhafızların ona söylediğini söylüyor ve kimse ona bir şey yapamıyor."
"Ama ben bir şey anlayamadım dedecim. Sorum ile bu hikâyenin ne anlamı var?" "Meraklı böcek seni, sabrı öğrenemedin mi daha? Aç şimdi gözlerini. Koş bir pencereden bak bakalım. Sence burası da kalabalık bir çöl değil mi? dışarıda tanımadığımız birçok insan var, kimden ne geleceği belli değil. O adam gibi bizlerde bu dünyanın sahibine teslim olur ve "Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla" diyerek işlerimize başlıyor ve her zaman bizleri korumasını ve kollamasını istiyoruz torunum."
"O zaman burası kalabalık bir çöl değil mi dede?" "Hah hah hah, evet kalabalık ve geçilmesi çok zor bir çöl yavrum. O yüzden bu anahtar sözcük her zaman sana yardımcı olacaktır. Bunu hayatın boyunca unutma. Bu gizli tılsım gibidir. İyi koru ve her zaman da kıymetini bil. Çünkü her hayrın başı Bismillahtır. Bitmeyen bir kuvvet ve tükenmeyen bir berekettir."
"Anladım dedecim, bundan sonra her zaman söylemeye çalışacağım inşaallah. Haydi, Bismillah, ben oyun oynamaya gideyim dedecim. :)"இܓ
இܓ Çocuklar için Risale-i Nur Dersleri - ;) இܓYouTube Çocuklar için Risale-i Nur Dersleri ile ilgili video▶ 10:53 www.youtube.com/watch?v=anUj_thSzVs 4 Şub 2008 - wwwnurtalebesiyizbiz tarafından yüklendi Çocuklar için Risale-i Nur Dersleri. Nur Çocuk Kulübü Risale Çocuk Videoları ...
இܓ Risale-i Nur okuyup, çay içebileceğiniz dostlar edinin... ;) இܓ
*Her Çocuk*இܓ
இܓ “Allah’ım! Senin iznin ve yardımınla sabahladık ve akşamladık. Yine senin izin ve yardımınla yaşar ve ölürüz. Sonunda dönüş yalnız sanadır. இܓ
இܓஇܓஇܓஇܓஇܓ& இܓ
இܓ Tüm Müslüman kardeşlerimizin Yaklaşan Kurban Bayramı mübarek olsun... ALLAH tekrarına erdirsin, Yuvanız şen olsun,Mutluluk -Huzur dolsun..Dillerde kin ,..,..,.nefret söylemlerinin yerini ZİKİRler, DUAlar alsın .. Ömrünüz uzun, Bahtınız açık olsun... Tüm dünya çocuklarına Kur'an ışığında ;Güzel VATANımızda İmanlı eğitim-öğretim ve hayırlı, huzurlu ,barış dolu bir gelecek nasip eylesin...İnşâALLAH.. Amin! இܓ
Saygı-Sevgi Yerdeki Yıldızlar .. Selâm ve DUA ile.. ;) இܓ
Rica ederim.. Evet haklısınız en güzeli 'Rabbimize niyazda bulunalım. 'Ondan başka gidebileceğimiz yer de yok zaten.. Bin mukabil güzel düşüncelerinize.. teşekkür ederim இܓ
Ziyaretiniz ve eklediğiniz risale-i nur destekli yorumunuz ile sayfama kattığınız güzellik için teşekkür ediyorum. Aynı kitaba inanan insanların birliği için temel olması gereken şey inanç ve vatan birliği iken bu tefrikanın sebebini anlayamayanların kalp gözünü açması için Rabbimize niyazda bulunalım. Kalbî selâmlarımla...
Teşekkür ediyorum Kadri Ustam. Ayrılığı biz istemiyoruz amma bizim ayrı olmamızdan medet umanlar şiddetle arzu ediyorlar. Çünkü biz ayrılırsak her parçamız daha kolay yutulur lokma olacak. Bunu bir bilse bizim kardeşlerimiz.Ve ona göre saflarını sıklaştırsa, fitne odakları dersini almış olacak. Ümidimiz birlik ve beraberliğin bozulmamasıdır.İnşaallah!
Teşekkür ediyorum Muzaffer Bey Kardeşim. Duyarlılıklarımız ortaktır. Aynı duyarlılığın sizin tarafınızdan gösterilmekte olduğunun şuuru içinde kalbî teşekkürlerimi ve selâmlarımı iletiyorum.
Bekir Bey Kardeşim, Maalesef memleketimiz üzerinde çok ağır sonuçlar doğuracak oyunlar oynanıyor ve bu oyundan çıkışın tek sağlam noktası vatan bütünlüğünün anlatılmasından geçiyor. Bunun üzerinde kalem oynatmaya çalıştım. Başarabildimse, bir nebzecik olsun vatan ve millet dirliğine katkıda bulunabildimse ne mutlu. Sizin takdirlerinize de kalbî teşekkürlerimi iletiyorum, kalbi selâmlarımla...