Beyhude mi geçti ki hayat denen zor zaman Kendi tercihim değil Hakk ’tan bana bu yazı Demedim hiçbir vakit bıktım çileden aman Hediyesi hayatın, saçlarımın beyazı…
Ağarırken saç, sakal, bıyıklarım, kaşlarım Elhamdülillâh sağlam henüz ağızda azı Baktığını göremez birçok arkadaşlarım Gözde gözlük olsa da gönül gözünden razı…
Hayata dair pek çok şikâyetim olsa da Doğduğuma memnunum hayattan aldım hazzı Zaman zaman gözümün pınarcığı dolsa da Teferruat sayarım birkaç küçük marazı…
Şükretmeyi öğrendim Yaradan ne verdiyse Kadere lisanımın olmadı itirazı… Anamın ve babamın hangi amel virdiyse Miras aldım atamdan derdimin inkırazı...
İlkbahar ümidinde sarpa sardı çatlı yol Muhacir bir hayatın tükendi bak son yazı… İşte böyle tıkandı ömür denen katlı yol Zemheriden beklerken çarptı hazan ayazı…
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 15.09.2015 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İŞTE BÖYLE TIKANDI ÖMÜR DENEN KATLI YOL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İŞTE BÖYLE TIKANDI ÖMÜR DENEN KATLI YOL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mustafa hocam ömrüne bereket hayat durmuyor bu akıntı içindede çileyede şükretmek inanan kulun görevi kutladım kalemini yüreğini selam ve dualarla sayğılar hocama
Mehmet Bey Kardeşim, Gün günü kovalarken biz ardından koşmakta Bazen kederlenmekte bazen gülüp coşmakta Toprak üstü apartman alta kabir eşmekte Beis görmeyiz asla insandır fıtratımız.....diyerek cevaplama istiyorum sizi. Kalbî selâmlarımla...