Göğsümü gere gere haykırırım: Ben Türk’üm! Yedi düvel birleşsin kimseden yoktur ürküm Asırlar gelip geçse söylenecek hep türküm Türk doğdum, öleceğim yazmış bunu bana Hakk İnancımsa İslâm’dır Rabbim bilir muhakkak!
Ezelden ebede ben haklıyla hak aradım Mazlumun hakkı için sonsuz ufku taradım Göstermedim korkaklık hep mazluma yaradım İndi ilâhîdedir her şeyin izni mutlak Hayra tebdil edecek şer görünen fi’li Hakk!
Karanlık görünen gün, kararıp ta kalmaz ya Ahde vefa edenler hüsranlara dalmaz ya Bir gün mutlak yeşerir hazan sonsuz olmaz ya Baharını görecek gül, menekşe ve leylâk Kara günün karını kardelenler yaracak!
Umut ektim yan yana yarına yeşerecek Yere göğe sığmayan hürriyet taşıracak Dostlarım sevinecek düşmanlar şaşıracak Cennet Anadolu’mda kardeşlik yaşanacak Ezelî kardeşliğim ebede taşınacak!
Fitne fesat ekenler bunu böyle biliniz Ettiğiniz kâr kalmaz doğru yola geliniz Hesabı sorulacak kırılacak beliniz Memleket düşmanları zillet içre ölecek Birlik sonunda dirlik milletimin olacak!
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 10.09.2015 – DENİZLİ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUT EKTİM YAN YANA YARINA YEŞERECEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUT EKTİM YAN YANA YARINA YEŞERECEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlık görünen gün, kararıp ta kalmaz ya Ahde vefa edenler hüsranlara dalmaz ya Bir gün mutlak yeşerir hazan sonsuz olmaz ya Baharını görecek gül, menekşe ve leylâk Kara günün karını kardelenler yaracak!
Ne kadar güzel bir şiirdi, bir solukta okudum ve bir o kadar da anlamlıydı. İngiliz uşaklarına, Bizans aşıklarına, Lenin **larına kapak olsun çok ama çok güzel bir şiirdi.
Allah kullarının umutlarını tüketmesin...esas hayatın sonu son nefes değil ümitsizliktir...muhteşem bir şiirdi. anlam yüklü, anlatımı ustalık dolu, okuması haz veren müstesna dizelerdi. Hayırlı cumalar dileklerimle kutluyor, saygılar sunuyorum.
Muhterem Ağabeyim, Teşekkür ediyorum ilginize. Rabbim, umudumuzu tüketmemize izin vermesin. İnanıyoruz ki mazlumun arkasında tek dayanak Âlemlerin Rabbi olan Allah'(C.C.)tır.