Bir fidanı kim kırdı dalından, Bir canı kim ki söktü canından Bilsin ki yoktur iki cihanda yatacak yeri.
Bir memleket ki hiç böylesi görmedim, Görmedim ama Yurdu için on beşinde, can vereni henüz demedim.
Tamda şurada sallanmış mendiller Vatan için şehadete gidiyor onbeşliler Namlusunda bir kurşun, Tetiğinde konuşuyor Gidenler bizden geri dönmüyor
Acı düşer mi bir şehrin içine, Ağlar mı sokakları caddeleri Feryat eden babaların iki büklüm dizleri, Dayanır mı bu gidişe anaların yürekleri Ya o küçücük kız çocukları, hıçkırıklara karışan gözyaşları. Suçtan sayılıyor iyi olmak, Gençlerin dilinde Tekbir; Allahu Ekber ’ Her Şey Vatan İçin ’ Boğulasın bıraktığın acıda İtin soyu çürüsün lan cesedin..
Biliyorum kapatmıyor yaraları fersiz cümlelerim, Vicdan kayıp yürekleri pişkin Karşımıza çıkacak yüzü de yok Etek giyiyor arkasından gelenleri Ulan ne ektiniz de ne biçiyorsunuz Siz yediğiniz kaba işiyorsunuz..
Bugün Tokat Birliği, dirliği gördü gözlerim Kardeşlik yiğitliği yazdı sözlerim Bilsem de kana acılar karıştı Bir daha öğrendi alem Tokat geçilmez Henüz farkında değilsiniz, Bilin ki öğreneceksiniz ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehidimin Ardından şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehidimin Ardından şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet dün Tokatta her yer bayraklarla dolmuştu. Köydeyse acı hüzün vardı. duygularımızı çok güzel dile getirmişsin hemşerim. Allah böyle acılar yaşatmasın bir daha.
Köydeyse acı hüzün vardı.
duygularımızı çok güzel dile getirmişsin hemşerim.
Allah böyle acılar yaşatmasın bir daha.