Okuduğunuz şiir 18.8.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
şiire masala ve sana...
tut nefesini ...
seslerin yankısı bir sonraki şiirin adı ve küflü bir pencereden Cemal Süreyya”yı dinlemek sabahı su veriyorum gözlerime dağınık saçlarım ellerimde küçük bir çocuğun gözlerini okşarken buluyorum kendimi yalnızlığın koylarında…
özledim
hangi dilde hangi lehçede söylenirse söylensin yakıyor ciğerimi hasretin yıldızlara düştü gözlerin göremedim evrenin derinliklerinden toplayıp özlemini hüznünle güzelleşip efkarınla ölmeyi dönüp dolaşıp yine sana gelmeyi özledim...
nasıl bir sevdadır bilemedim ben kaçtım soluk soluğa sen kovaladın yakama yapışıp saçlarımdan tuttun yine yüzümü aya döndürdün koştum karanlıktı kalabalıklara değdi sesim
babam yine Selimiye”nin minarelerinde oruç bozuyoruz zeytinle yeminler ediyorum Meriç suyu üzerine avaz avaz sana bürünüyor yine sana soyunuyorum azat et beni anne kanatlarım kırıldı bu şehirde…
büyüdüm ben anne o çok sevdiğin duvar kağıtlarını boyamıyorum artık pembeye her rengin bir sesi varmış ses ver bana anne…
önceleri bir masal kahramanıydın sen maviyi çok seven hiç bilmediğim mevsimleri getirip bıraktın kapıma su verdin pencere önü yalnızlığıma ve yeşerdi saksıda çiçekler koparmaya kıyamadığım kelimeler döküldüler birer birer rüzgarı arkasına alıp yürüyen artan ve kalan ne varsa fırtınadan sır giz büyü hepsi bunun içinde ve içim hep sana dönük bu mevsimde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiire masala ve sana... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiire masala ve sana... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok beğendim…
....................................Saygı ve Selamlar...