Okuduğunuz şiir 20.11.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
aşk karıştı suya...
özledim aşkın kuşatmışken tenimin dört bir kıyısını dar geliyor kalbimin hanesi ne yana dönsem ateş ne yana dönsem sen batıyor hasretinden gemiler sen diye başlayıp biten bir şiirin ortasında durup beklemek
ne kadar da güzel
tutunup kalmak sevdana tutuşup sesinin notalarında yeniden başlamak yazmaya ellerim kısa parmaklarım ürkek gölgen hep kapının arkasında dur gitme desem sana kıvrılıp saçlarımın dalgasına uyur musun benimle bu dünya masalında…
unuttum kaçıncı sayfada kalmıştı hayat geçmişi ve geleceği olmayan kitaplar okurken sokak lambasının altında unuttum kör bir gece asmışlardı omuzlarıma ve öğretmemişlerdi nasıl rest çekilir karanlığa tırnaklarınla nasıl sağ çıkılır her sabaha öğrendim…
hatırladım önce gemileri sonra tüm kıyıları yakmak gerekmiş boğulmak için aşkın yutağında…
ve öpsem seni o meşhur çınarın altında dağılsa duman sarılsa bedenlerimiz sarsılsa zaman tırnaklarını geçirmişken sırtımıza gölgesini de alıp çekip gitse yıllar aramızdan…
bir iki üç tıp konuşsun şimdi yalnızlık pamuk şekeri yapışmış çocukların ağızlarında büyüsün aşk öldü desinler insanlık diz çöktürülüp kuruşuna dizilsin Bosna savaş mangaları kurulsun uyusun cehaletin uşakları sönsün nefretin ocakları aydınlık hep safsata adaletin ibresi ibretlik değilse geleceğin nasıl bir ayna ne çıkar aşkla çıkılan yolda besmele ile girilir mezara biz kalplerimizi yaktık karanlığa bildiğimiz tek şey dua…
bir iki üç tıp anneme duvar babama ölür gibi sana ise cehennem kuyularında aşk yanar mısın benimle sonsuzluğa…
Eyüp Sultan’da duaya dursun tüm alimler şühedalar sarsın gönlün kuytularını oğul mezarı hatırına affeylesin Mevla günaha soyunurken dilim aşiyanda sefere çıkmış bedenim sana kül olmaya yemin etmişim…
aşk karıştı suya su dağıldı yaşamın yapraklarına bu nasıl bir eda her zerresi saflık damlatıyor toprağa bir iki üç tıp gerisi sır…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk karıştı suya... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk karıştı suya... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
cok gec kaldim yorum yapmaya ama sabah okumustum .. gün icerisinde anca yorum düsebiliyorum ...
ben siirini cok beyendim sevgili Hüzün kardesim . sen hep böyle güzel yazdin zaten . yine bosna'da o yasananlar vardi ... belki de hayatin boyunca onlari hep böyle icinde hissedeceksin o acilari ve yazacaksin da.
ben oralarla büyüdüm abi anneannemin masallarında hep oralar vardı hasret vardı gurbet vardı kan ve ölüm çiçekleri yoktu mavi kelebekler yoktu şimdi hep kanıyor Bosna ve hep kanayacak sonsuza...
çok teşekkür ediyorum abi varlığın hep güçtür bana bilirsin ve eksik etmezsin beni yüreğinden bilirim..
senin güzeliğinden senin yüreğindendir o ayrıcalık yüreğinde bana yer vermendendir evet yoktur ötesi seviyorum seni... teşekkür ederim sevtabım... bildiğin ve bildirdiğin için...cansın...
Kalemine sağlık, gönlüne bereket...
............................................ Saygı ve selamlar..