(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dağ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dağ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Artık memleketimin güzelliklerini kurşunlar ve bonbalar kirletmesin barış hemen şimdi .Kardeş kanı dökülmesin artık buna tahammülümuz kalmadı .Degerli şair sizi kutlarim duyarlı yüreğine ve kalemine selam olsun.Evet memleketin barışında birleşelim savaşa hair.
irfan polat tarafından 8/26/2015 11:39:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
AHMET ARİF'İN ÇOK SEVDİĞİM BİR ŞİİRİ VARDIR..''HABERİN VAR MI TAŞ DUVAR DEMİR KAPI KÖR PENCERE YASTIĞIM RANZAM VE ZİNCİRİM UĞRUNA ÖLÜMLERE GİDİP GELDİĞİM ZULAMDAKİ MAHSUN RESİM HABERİN VAR MI GÖRÜŞMECİM YEŞİL SOĞAN GÖNDERMİŞ KARANFİL KOKUYOR CİGARAM DAĞLARINA BAHAR GELMİŞ MEMLEKETİMİN...''ŞİİRİNİZ BANA BU GÜZEL DİZEYİ HATIRLATTI.YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK.. SAYGILAR
aynen öyle yazdıklarım acemice hastasıyım o şiirin usta kalemine... ki Ahmet ARİF o dağları o şiirlerle aştı bahar gelsin dağlarımıza diye... çok teşekkürler saygıyla...
Dağ hükümran bir hüzündür. Ve arzı ayakta tutan bir kazıktır. Doğudaki hüznün eskiden ikamet adresi garp, ve şimdilerde garbın dağları mutlak bir saadet ve papatya kokusu ile bezeli. Yani diyeceğim, belki bir gün papatya kokusu galip gelir barut kokusuna. Her zaman bir umut vardır, ki şiire bulaşmamız ondandır. Eline sağlık, ve yüreğine, iyi şiirdi zira.
kurşunlar ve bonbalar kirletmesin
barış hemen şimdi .Kardeş kanı dökülmesin
artık buna tahammülümuz kalmadı .Degerli şair sizi kutlarim duyarlı yüreğine ve
kalemine selam olsun.Evet memleketin barışında birleşelim savaşa hair.
irfan polat tarafından 8/26/2015 11:39:44 PM zamanında düzenlenmiştir.