Ey kalplerdeki güzelliklerin abidesi Sevmelerdeki şirinliklerin sevdası Şiirlerimde ki dizelerin anlamı Adını sen koy dedim Sessiz kaldın! Şimdi sana nasıl seslensem bilemedim…
Sözlüklerde aradım Sana olan sevdamın karşılığı yok Avaz avaz bağırmak istedim Cümleler ağzıma sığmıyor Sana sorsam “Hep aklımdaydın ama” diye başlayacak cümlelerin Ancak Beni anlaman için Sol yanımı çok iyi okuman lazım…
Hayatım kırık dökük şimdi Acılarım hüzünlerim yalnızlıklarım diz boyu Tan yeri ağarmasın hiç yokluğunda alıştım karanlıklara İçimdeki güneş çoktan battı suskunluğunda Can parem yüreğim yanar El ver hadi durma yoksa içim kanar…
Biliyorsun can tanem sana zarar vermek, Seni incitmek Her şeyi kırıp dökmek değildi amacım Acılarla açtım gözlerimi dünyaya Bana sormadılar, istemediğim ortamdaydım Biliyorum sana ters düştüğü halde yanlış şeyler yaptım Yanlış yollara saptım Sen hayatıma bilmediğim anlamlar kattın
Şimdi düşünüyorum Ben bu değildim! Sahi neydi beni böyle asi ve karmakarışık yapan İnan ben de bilmiyorum Yüreğimdeki tüm duygular kördüğüm Cümle kuramıyorum Harfler, kelimeler yetmiyor artık duygularımı anlatmaya… En son ellerini ne zaman tuttum hatırlamasam da Ellerim sıcaklığını kaybetmedi hala Gittiğinden haberleri yok Benim gözlerim hala yollarda Bugün doğum günün kutlu mutlu olsun…
Giden ömür geri gelmiyor Yokluğunda yavaş yavaş karanlıklarda kayboluyorum Gülmedim günlerdir ışığım yoktu Hadi yeniden doğ pencereme güneş gibi Hadi yeniden beyaz sayfa açalım Bir selamını esirgeme Çünkü bugün senin doğum günün Doğum günün kutlu olsun…
Mustafa KARAAHMETOĞLU 12.08.2015
Her İnsanın Hayatında Vazgeçilmezleri Dostları Arkadaşları Vardır. Her Şeye Rağmen İyi ki Varsın ;’( ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İyi Ki Doğdun Sevdegül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İyi Ki Doğdun Sevdegül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey kalplerdeki güzelliklerin abidesi Sevmelerdeki şirinliklerin sevdası Şiirlerimde ki dizelerin anlamı Adını sen koy dedim Sessiz kaldın! Şimdi sana nasıl seslensem bilemedim…
Sözlüklerde aradım Sana olan sevdamın karşılığı yok Avaz avaz bağırmak istedim Cümleler ağzıma sığmıyor Sana sorsam “Hep aklımdaydın ama” diye başlayacak cümlelerin Ancak Beni anlaman için Sol yanımı çok iyi okuman lazım…
Hayatım kırık dökük şimdi Acılarım hüzünlerim yalnızlıklarım diz boyu Tan yeri ağarmasın hiç yokluğunda alıştım karanlıklara İçimdeki güneş çoktan battı suskunluğunda Can parem yüreğim yanar El ver hadi durma yoksa içim kanar…
Giden ömür geri gelmiyor Yokluğunda yavaş yavaş karanlıklarda kayboluyorum Gülmedim günlerdir ışığım yoktu Hadi yeniden doğ pencereme güneş gibi Hadi yeniden beyaz sayfa açalım...
Doğum günü kutlu olsun. Yüreğine sağlık. Kutluyorum.
Sevmelerdeki şirinliklerin sevdası
Şiirlerimde ki dizelerin anlamı
Adını sen koy dedim
Sessiz kaldın!
Şimdi sana nasıl seslensem bilemedim…
Sözlüklerde aradım
Sana olan sevdamın karşılığı yok
Avaz avaz bağırmak istedim
Cümleler ağzıma sığmıyor
Sana sorsam
“Hep aklımdaydın ama” diye başlayacak cümlelerin
Ancak
Beni anlaman için
Sol yanımı çok iyi okuman lazım…
Hayatım kırık dökük şimdi
Acılarım hüzünlerim yalnızlıklarım diz boyu
Tan yeri ağarmasın hiç yokluğunda alıştım karanlıklara
İçimdeki güneş çoktan battı suskunluğunda
Can parem yüreğim yanar
El ver hadi durma yoksa içim kanar…
muhtesem bır sıır yuregıne kalemıne sesıne saglık degerlı arkadasımm cok guzel sıır kutluyorum senııı saygılarımla selamlar