Sempatik Cadı ! Caddenin köşesindeyim Çıt çıkmıyor Her yer sağır Sessizlik içime işliyor Niçin ? Bu sessizlik neden ? Konuşma ve işitme yeteneğini mi yitirdi bunlar ? Sağa bakıyorum insan kalabalığı Sola bakıyorum gene gürûh Oysa, O gözlerine meftûn olduğum kadınımı arıyor Gözlerim her yanda. Her paragrafta, Her sayfada, Şiir satırlarında bulabildim tebessümünü Dilimden düşmeyen nağmelere pelesenk ettim adını Sevdalı serçelerin şakıyışına gülümsedim “sen” diye Denizde yüzdüm ,seni Kumlara uzandım, sana Avucumdaydı senli sevincim Efil efil rüzgâr çamlarda Ve masmavi gökyüzü gökte. Bir tek insan sesleri çığırtkan ve arsız Şimdi gitmeliyim: Geniş bir sokağın daracık kaldırımlarında yürüyerek “cici berber”in sen görüntülü aynalarına bakmaya Cebimdeki paraların ön ve arka yüzlerinde büstün, Düşüncelerimin bayrağında resmin dalgalanırken… … Elim cebimde Parmaklarımda sıkı sıkıya tuttuğum kâğıt paralar Belim ağrıyor Huysuzum Soda içmeliyim Aşktan öğreneceğim daha çok şey var Çok şey… Bilmiyorsun ! En zor geceler oluyor sensizlikte Zaman hiçte bir kısrağın koşuşunda değil Bir kaplumbağanın sırtında sanki İyi değilim canım Aynalarda hiç dostum değil bu günlerde En cılız sesimle sesleniyorum: Bu gönül sana muhtaç Bu gözler gülümseyişine… Bir vapur sıyrılıyor bakışlarımdan Bir kanun sesinde demleniyor ruhum Neyse… Aslında bir dudak bükümü kadar uzaksın, Bir tebessüm kadar yakın… Seni sevmek bir şarkıyı sevmek gibi Bir “günaydın” kadar sıcacık Bir “günaydın” kadar dost Sahi, Üzerime sürgülenen kapıları ne zaman açacaksın Bahanelerin kapı önü çığlıkları gibi çocuk ağızlarında Hadi ! Bekliyorum Bekletme Bitir bu limoni zamanları Bitir !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...LİMONÎ SAATLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...LİMONÎ SAATLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.