../ Dudaklarımı, kulaklarıma taşıyan esmer gülüşlerim var ya Hep masumdu onlar Bu yüzden yüreğimi yüzüme astım...
Şehrin orta yerinde Yürek heybesinde kalan umut kırıntılarıyla Günlerce maviyi bekledi kadın Başını kaldırıp engin göğe iç çekerek baktı Bulutlara, güneşe selam verdi Unutmuştu koca kalabalığın içinde bir nokta olduğunu
Düşündü her şeyden uzak bir yerde yaşamak varken Ne den bu kalabalık şehir Herkes yabancı Herkes koşarken unutmuş kendini Yanı başında bir kediye ilişti gözü
Ah! be kimsesizim Bu çoğul yalnızlıkta sende, ben kadar sahipsiz ve kimsesizsin Torbasını yokladı hani boğazına düğümlenen simidinden kalmış mıydı acep? Ama yoktu!
Kendi çaresizliğini ve içindeki çıkmazı bırakıp hayvancığa sokuldu Derinden seslendi Yavaşça elini uzatıp dokundu Ah! be kediciğim sen kadar bile olmadım Sen kadar sevenim olmadı...
Sonra kendi kendine konuşmaya başladı. Kime canım dediysem canımı aldı Ağzımı açtığımda sanki düşman ordusu hücuma hazırdı Her sözüm silah oldu, dönüp beni vurdu Kurduğum her cümlede ona seslendim Ama o bana, hem sağır Hem de dilsizdi Çok mu garip bir insanım Oysa; tek suçum sevmek, güvenmekti...
Hadi var git bee kimseler anlamadı Sen nasıl anlayacaksın ki şu garip halimi?
Şimdi usulca yaylan Söyletme beni deli deli Hani maviyi görürsen Ona bekleyeni olduğunu söyle Bir zahmet bulsun beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bulsun Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bulsun Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hadi var git bee kimseler anlamadı Sen nasıl anlayacaksın ki şu garip halimi?
Senin görmez sandığın çok şeyi hiç ummadığın gözler görür hiç hissetmez dediğim yürekler hisseder sevgili arkadaşım,gariplik aslında her kulun başında dünya da ki kalabalıklar aldatıcı her kul dünya ya nasıl yalnız geliyorsa yine yalnız göçüyor önemli olan o garipliğin bizi ezmesine mani olmamızdır ama şair yürekler işte saati saatine uymuyor yine çok güzel dizeler tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum selam sevgimle.
Merhabalar.Her zaman olduğu gibi, Şiir, içerik, şekil, örgü ve kurgusu ile güzeldi. Kutladım değerli kalemini ve eserini. Gönlün abad olsun.Sağlıcakla.
../
Dudaklarımı, kulaklarıma taşıyan esmer gülüşlerim var ya
Hep masumdu onlar
Bu yüzden yüreğimi yüzüme astım...
yüzün gibi senin olurum....
yüreğine sağlık ...