Yine akşamüstü birazdan umutlarım da kararacak Güneş dağların ardından el sallarken Yürüyorum yapayalnız kumsalda Masmavi umutlarımın, pembe hayallerimin Nasıl kızıl ateşe döndüğüne şahit oluyorum O an hafifçe esen rüzgâr sarılıyor belime Sürükledi birlikte oturduğumuz yere İkimizde sessizce içmeye başladık Gözleri yaşardı “Daha çok canını acıtır sarhoşluk” dedi İnanmadım! Bir yudum. Bir yudum daha içtim Hayal kırıklıklarım ile yaşamayı öğrenmişken Can kırığı mezarlığında buldum kendimi…
Veda etmeden giderken can tanem izlerini silmeyi Anıları, hatıraları almayı unuttun Ama unuttuğun bir şey vardı Umudu bende unuttun Sanki bana bir ışık bırakmıştın! Umut etmek ve hayaller güzeldir Uçsuz bucaksız masmavi umutlarım Sana dair Düşlerime sığdıramadığım tozpembe hayallerim vardı Sen veda etmeden giderken Hayal kırıklıklarım ile yaşamayı öğrendim Can kırığı mezarlığında buldum kendimi…
Düşlerime sığdıramadığım Tozpembe hayallerimi kaç kez yok ettin Yaşarken öldürdün ayaklar altına aldın sevdamı Birlikte nefes aldığımız aynı havayı kokladığımız Koca şehri ağlatacak kadar ağırdı veda etmeden gidişin Şimdi yokluğunu koynuma aldım Hayal kırıklıklarım ile yaşamayı öğrendim Can kırığı mezarlığında buldum kendimi…
*“Kalbim kırıldığından beri Cümlelerim boğazımda bir yumruk Harflerim ses tellerime asılı intihar eyleminde Susmak anadilim olduğundan beri Cümlelerim şekilsiz” Hayal kırıklıklarım ile yaşamayı öğrendim Can kırığı mezarlığında buldum kendimi…
Birlikte yaşadık, birlikte öğrendik ömrüm seninle Acılara güldük sevinçlere beraber ağladık Yüreğimize kan damlattık Ben hep sana yandım Sonunda toprağı yorgan gibi çektim üzerime İnadına beklerken gelmeyeceğini bile bile Hayal kırıklıklarım ile yaşamayı öğrendim Can kırığı mezarlığında buldum kendimi…
MK/27.07.2015
*Sevgili arkadaşım değerli dost Şimal Güney’e gönül dolusu teşekkürler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can Kırığı Mezarlığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can Kırığı Mezarlığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Veda etmeden giderken can tanem izlerini silmeyi Anıları, hatıraları almayı unuttun Ama unuttuğun bir şey vardı Umudu bende unuttun Sanki bana bir ışık bırakmıştın! Umut etmek ve hayaller güzeldir Uçsuz bucaksız masmavi umutlarım Sana dair................... Bu güzel şiire bir nebze can suyu oldumsa ne mutlu bana.................Yüreğinizin sesine selamlar olsun sevgi ve saygılarımla....
Anıları, hatıraları almayı unuttun
Ama unuttuğun bir şey vardı
Umudu bende unuttun
Sanki bana bir ışık bırakmıştın!
Umut etmek ve hayaller güzeldir
Uçsuz bucaksız masmavi umutlarım
Sana dair................... Bu güzel şiire bir nebze can suyu oldumsa ne mutlu bana.................Yüreğinizin sesine selamlar olsun sevgi ve saygılarımla....