-uzun zaman oldu geçmeyeli bir kadın kadar kıvrak ve bir adam kadar engebeli o yollardan-
cam göbeği bir hayatın ortasında oturup kırmızı şarap yudumlamak gibidir bu gökkuşağının yedi rengine yedi ayrı renkten gülümserken
saksıya dikilmiş cılız bir umudun delikanlı bir oğula dönüşmesini beklemek gibidir biraz da sevmek dediğin...
hayal meyal hatırlıyorum kayalıklardan düşüp denizin mavisine hızla çarpıp dağılan billurdan yüzünü ve dağların yamacından yankılanarak ahenkle bana geri dönen son sözünü
sevda dediğin kaç ayrı franksiyona bölünür ki sahi hiç düşündün mü? yürek donarken bir yerde misal ruh dolaşır mı başka bir yerde ve beden yanar mı ateşlerde? beyin infilak kararını vermişken bir düş’ün!
yalnızlığımı sürecek bir yüz arıyorum yüzsüzlükler içinde bilmediğim bir ülkeden bir kadın silkeliyor yüzüme kendi yalnızlığını pencereden azalıyorum!
devrik bir cümlenin içinde kuruyorum devrimi ve son noktasında çoğalıyorum bir şiirin harfler düğümlerken geleceğe bir büyücü edasıyla
filistin’li bir kızın gözleriyle bakiyorum dünyaya gemiler geçiyor denizimden kuşlar uçuyor göğümden kurşunlar delip geçiyor ciğerimi apansız elimde kalemim daha kağıda hayallerimi çizecekken...
içimdeki tüm insanlar devrildi putlaşarak! varlığına şükrediyorum binlerce böceğin ve çiçeğin yarına miras olarak mumyalanmış duygularım var benim sahi hiç düşündün mü senin neyin var?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cam Göbeği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cam Göbeği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.