“Gotik kadın” dedi o kocaman gözlerini açarak Oğlum yine hayretle bana Ve ben yine en fiyakalasından gülümsedim O’na…
Çağın kıyısında kaldı pabuçlarım Tanrı’m! Daha kaç ayrı motife böleceksin ki beni? Verdiğin hayatı yazarak tüketiyorum Ve ölü kuşlar uçuyor yaşantımın üzerinden
Kitabımın sayfaları aheste çevriliyor İçli bir melodika ses veriyor arada Bir bahar sendromu gibi Gözü ve burnu akıyor tüm kelimelerim’in
Yerleşik bir köy halkı tüterken gözlerimde Ve geçerken bir kasabanın Paslı rayları içimden İstanbul benim neyim olur? Ya ben neyiyim bu koca kentin Tanrı’m?
Elimde bir yığın hatırayla Kalakaldım hayatın ortasında Son bir siyahbeyaz fotoğrafı Ve içi geçmiş bir repliği Sıkıştırıp gitti avuçlarıma!
Şimdi dönüp dolaşıp Bozuk bir plağı koyuyorum İğnesi kırık, o eski pikaba Tanrı’m! Daha kaç ayrı yüreğe gömeceksin ki beni?
Hüznün elçisi olduğum günden beri Kiralık tebessümler iliştiriyorum dudaklarıma Karantinasız g’ünüm yok diye Sitem de etmiyorum hem sana Umut tacirliği yapmadan Umut ekiyorum Yıllardır camda duran o antik saksıya
Tanrı’m! Beni daha kaç kelimenin sefili edeceksin ki?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gotik K'adın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gotik K'adın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurgu fukarası oluşumdan mıdır nedir, her kelimeyi sahibinin gerçeği saymak gibi bir talihsizliğim var. Bu da çoğaltıyor üzülmelerimi.isim kimlik ayırtetmeden....
Güzel bile olsa yazılmamış olmasını tercih ederdim bu dizelerin.
İzlerim bir kum fırtınasıyla mı örtülecek..
Ne kaldı sahi?
Sevinçlerim, kederlerim..
Hangi yüreğe damladı da kaldı izi..
Güzel şiirine teşekkürler
ve sevgiler..