Otobüs duraklarında bekliyor ömrüm El örmesi yün bir kazakla çıkıyor karşıma Temmuzun ortasında yüzüm Hamamlı köyünden mektubu var Hacer’in “Öğretmenim beni kucakla!”
Şu köşeden dönebilsem Yağmurlar kucaklar belki Belki geçerim bir gökkuşağının altından Ama kar yağıyor kirpik uçlarıma Buz tutuyor saçlarım sonra Aylardan Temmuz Aldanma!
Kedileri var bu şehrin, ağlayan İçlerinden en içlisi sarışın olan Biliyor musun kedicik? Zeki abi de öldü Müslüm baba da Adile teyzecik karşılayacakmış O’nları sözüm ona Ağlama!
Felsefe kitaplarının arasından Tütsülenmiş muskalar dökülüyor çocukların Ben ıhlamur olup esmek istiyorum rüzgarla Dağların doruklarına…
İç kanaması dinmiyor bir hastanın, hasta yatağında Varlığını terk etmek değil korkusu Yokluğunu bırakacağı varlıkları Kedicik ağlama!
Ağabeyim türkü söylüyor Şu bozkırın ucunda “Nenen ölsün sarı gelin!”
Radyo piyeslerinden vuruyor bir davulcu Gür tokmağını, ramazan akşamlarına Beni hikayenin tam ortasında Yarım bırakıp giden ruhumu arıyor bedenim Ayaklarım yine yalın Yüreğim yalın Dilim yalın Yalınkılıç bir bıçağım ben aslında Kedicik n’olur ağlama!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kedicik, Ben ve Temmuz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kedicik, Ben ve Temmuz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu aralar ben bile bana yetişemiyorum, iyiliğimden mi? yoksa kötülüğümden mi? bilmiyorum! nefesin hep sayfamda canım, çokça sevgim ve teşekkürlerimle...
Hiç bir kedinin ağlamasını gördün mü? ben gördüm O göz yaşlarının yuvarlanıp akmasını gördüm. Çok güzel bir şiir okudum içinde kedi geçen şiirlerin ayak izlerini takip ediyorum o kedilerden biri belki benim bahçemden geçmiştir.
Sevtap' ım... Öyle güzel bir şiir ki bu! İçine işliyor insanın... hem nostalji, hem romantizm.. Cidden cok etkileyici bir siir okudum; yüreğine saglik..
yetişemiyorum hızına affet...
bir varım bir yokum, bu aralar kendime bile yetemiyorum...
yine de
sesim olmasa da nefesim hep burada...
öptüm çokca...