Efsunlu sözlerim var benim bağlandığım Ve b’ağladığım bir göğ çaputa Yıkılmaz sandığım duvarlarım var sırtımı dayadığım Ve apansız kaldığım göçük altında!
Fikrine meylettiğim bulutların sevdası var Eser durur efil efil rüzgar gibi bağrımda Gecenin sabrına, sabahın aymazlığına İsyanım var benim! Ve durup durup Cigarama sarıp içtiğim ağdalı kederlerim!
Ne ki sevmek Ne ki özlemek Ne ki özlediğin ve sevdiğine Kavuşamadan geçen bir hasretlik cennet?
Varlığından habersiz olduğun bir şehirde Gözlerin bağlı Hep gelmeyecek olanı beklemek Hiç bilmediğin bir istasyonda Ve bilmediğin bir dilden ağlarken Senin olmayan gözbebeklerinden Gözyaşı dökmek Gözyaşı çukurlarına!
Aynanın sırrı döküldü ey sevgili! Tanımadığım bir kadın izliyor Şimdi durmuş beni karşımda Söyle O’na -Bu mevsimde aşk sezonu bitti Belki başka bahara!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mevsimler Bitti... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mevsimler Bitti... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aynanın sırrı döküldü ey sevgili! Tanımadığım bir kadın izliyor Şimdi durmuş beni karşımda Söyle O’na -Bu mevsimde aşk sezonu bitti Belki başka bahara!
UMUTLARIN ; DÜŞLERİN ; AŞKIN BİR BAŞKA BAHARA ERTELENMESİ NE KADAR BÜYÜK BİR ACIDIR YA ŞAİR DOST: Bir de bakıyorsunuz ki; DÜŞLERDEN ÖTESİ DE DÜŞMÜŞ :(( Düşme diiyorsunız ama sizi dinleyende yok , duyanda. Güzeldi dizeler.
Tanımadığım bir kadın izliyor
Şimdi durmuş beni karşımda
Söyle O’na
-Bu mevsimde aşk sezonu bitti
Belki başka bahara!
UMUTLARIN ; DÜŞLERİN ; AŞKIN BİR BAŞKA BAHARA ERTELENMESİ NE KADAR BÜYÜK BİR ACIDIR YA ŞAİR DOST: Bir de bakıyorsunuz ki; DÜŞLERDEN ÖTESİ DE DÜŞMÜŞ :(( Düşme diiyorsunız ama sizi dinleyende yok , duyanda. Güzeldi dizeler.