Özlemlerin bir başka büyüyor içimde Hasretin yakıp kavuruyor yüreğimi Gün be gün artan Geçen zamana inat çoğalan sevgimi görmedin Umursamaz davranışların korkutuyor beni Söyle canım böyle olur mu?
Olmuyor can tanem olmuyor Dolduramaz kimse yerini Senin hayatıma yön verdiğin kadar Kimse olamıyor Kimse senin kadar sevmedi Bende sevmedim kimseyi seni sevdiğim kadar Sensiz hayatımda hep boşluk var Yüreğimde kurduğum kocaman dünyamda Dokuz şiddetinde depremler var Söyle canım böyle olur mu?
Sana olan sevdamı anlatmam imkansız Çok güçlü ve çok büyük Onunla yeniden doğdum ve büyüdüm Adım attım sıfırdan hayata Hazan yaprakları gibi savrulup giderken Seninle kendimi buldum Şimdi beni bırakıp nereye gidiyorsun Söyle canım böyle olur mu?
O kadar çok özledim ki seni Bazen “boş ver, gitme üzerine nasıl olsa döner” “Kelebek misali, konar omzuna” diyorum Onu da yapamıyorum. Hasretinle yanıp özlediğimle kalıyorum Unutma, içimin kor ateşlerde yandığını bile bile Sana sustuğum zamanlarım çok benim Sen susma ne olur Söyle canım böyle olur mu?
Ben ve sen “biz” olmuştuk Yasak olduğunu bilerek bu sevdaya baş koymuştuk Duygularımız hiç saklamadık Engel koymadık son ana kadar Söyler misin bir tanem birden bire ne oldu Canımı çok yaktın Söyle canım böyle olur mu?
Canım öyle yaktın ki, bitirdin bende ki sevgiyi Yüreğimi hissetmez kendimi tanıyamaz oldum Gücüm sigarama yetti, peş peşe yakıp dumanını çektim içime Korkuyorum artık seni tamamen kaybetmekten Söyle canım böyle olur mu?
Susuyorum artık Konuşup iyice batmak istemiyorum Keşke… Keşke diyorum hiç konuşmasaydım Seni kırmasaydım Seni o kadar çok özlüyorum ki Keşke daha çok sarılıp sahip olsaymışım sana Attığın her adımı bana sorarken At gözlüğü takmışım görememişim demek ki Sevgin her şey dedim Üstüne çok geldim Sen benim ölümüne sevdiğim kadınımdın Söyle canım böyle olur mu?
Hayatımın en kötü döneminde çıktın karşıma Her şey bir anda olmadı elbet Zamanla kör kütük aşık olduk bir birimize Her aşk gibi bununda sonu varmış Birçok aşk gibi bununda sonu kötü bitti Hani sonu iyi biten masallar nerede Bizimkisi sonu önceden bilinen kötü roman mıydı? Söyle canım olur mu böyle…
Mustafa KARAAHMETOĞLU 01.07.2014
Değerli Kardeşim Funda Sağlam’a ve Hasan Coşkun kardeşime gönül dolusu teşekkürler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söyle Canım Böyle Olur Mu? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söyle Canım Böyle Olur Mu? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatımın en kötü döneminde çıktın karşıma Her şey bir anda olmadı elbet Zamanla kör kütük aşık olduk bir birimize Her aşk gibi bununda sonu varmış Birçok aşk gibi bununda sonu kötü bitti Hani sonu iyi biten masallar nerede Bizimkisi sonu önceden bilinen kötü roman mıydı? Söyle canım olur mu böyle…
OLUYOR HOCAM OLUYOR NEZAMAN NE OLUR KİMSE BİLMİYOR KADERDE OLANI YAŞIYORUZ BAZEN KAVUŞUYORUZ MUTLU OLUYORUZ BAZENDE BİRANDA HAYATIMIZ CEHENNEME DÖNÜYOR AYRILIK YOK EDİYOR SEVENİ
Kafiyeli şiirlerden pek hoşlanmam ama süreklide okurum Sizin bu şiiriniz bana geçmişte yaşadığım bir takım şeyleri hatırlatı Ve inanın içimden bir şeyler kopardı