bir gardayım sanki uzun bekleyişler durağında anlamadığım bir tabloyu seyreder gibi birazdan dağılacak şaşkınlık o anlamsızlık bulutlarını ütüleyip tek sayfalık bir romanla sana dünyamı anlatacağım karartıp içimi ruhsarı yangın telepatimi bulutları çalıyor üstümden birileri!
alkolle eterleyip dilimi sahte rüzgârlar üretiyorum ve sürekli dilaltı cümlelerle okşuyorum üşüyen sözcükleri -inanmak, "iyi anmak"tır biraz hani!- deliliğin en tarifsiz hâli sarhoşluğun saçma sapan rapsodisi bir bardayım sanki!
aşırı su kaybeden bedenimin demli yorgunluğu bugün kahvaltım muhteşem yalnızlığımın bilmem kaçıncı taç giyme töreni hâlâ öğrenemedim konsiye aşk tüccarları gibi gölgemi sevmeyi!
kahrımı yüzdürdükçe mavi umutlu dizelerde küfürbaz balıklar ürüyor genzimde ve alnımdan vurmadıkça dudakların ölmeyeceğim belli! yoksa iyi mi gelir biraz uzaklaşmak bir an önce kurtulup zemini kaygan düşüncelerden görmeli mi resti! hâlâ öyle? beni önemsemen gerekli önermeler kıvancımı diri tutan -yaşatan - hâlâ; senin beni -gerçekten- gözden çıkarma ihtimâlinin dörtte üçü su tıpkı benim şekersiz kahveye alış(a)mam gibi ve kahretsin ki; yaşama şansımın üçte dördü hâlâ o ihtimalle ilintili!
uzun lafın kısası sevgili ya tren siyahı ya portakal mavisi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Portakal Mavisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Portakal Mavisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dudağımın kenarına iliştirilmiş emanet bir sigara bir sandalyede oturmuş kolumu kendi sandalyemin omuzuna atmışım boşlukta kaln bileğimi çevirerek giden gider ya diye mırıldanarak gardan kalkan trenin ardından bakıyorum
Son tren gidince ve son ütüsüz gömlek için bir kravat
Karşında resmiyetsiz tablolar ve içinde seni dinlemeyen duygular ! İhtimaller tükendikçe resmiyet bitecek ... Son tren kalkmış son vagon belki de unutulmuş.
Bu şiir son vagonda olmayan, duvardaki resimde kalmayan o'na