Bu şehirde tanıdım seni tanımasına da Sokaklarında sensiz dolaştım. Anladım, bu şehirde yağmur sadece kendine ağlar Sokakları ıslatır Ben korkarım sağanaklardan Aklıma her düştüğünde yalnızlığıma isyan edip Gözyaşlarımda ıslanıyorum bu şehirde
Bu şehirde sevdalandım sana Sen nerede kiminle üşüyorsun Ben, beni yakan sensizlik ateşinde üşüyorum Bize ait düşler kuruyorum yalnızlığında Bu şehrin kalabalık boş sahillerini arşınlıyorum…
Nasıl geçmiş sorma, sensiz dünde kalan günler Hasret kalmışım senli yarınlara Bugün senli düşlerime döndüm O kadar yakınsın ki yüreğime, bir o kadar da uzak Uzanıyorum sana Dokunur muyum bu şehirde ölmeden yüreğine?
Narı aşkında yandım düştüm peşine Seni aradım sokak sokak köşe bucak Ağlamadığım köşe başı Sana benzeterek koklamağım çiçek kalmadı Bu dünyada ölümden gerisi yalanmış Soruyorum şimdi kendime Ne umdun ne buldun ondan başka bu şehirde…
Yalnızlığımla ellerim ayaklarım buz kesmiş Uyur uyanık içtiğim sigaranın kokusu yatağıma sinmiş İçime çektim sen diye Bana hayat veren senin nefesinmiş. Kim bilir boşuna bekleyeceğim Belki hiç gelmeyeceksin Ya da ilk ve son kez sarılıp hoşça kal diyeceksin İşte o zaman mezarım olur sensiz bu şehir…
Birinin değil senin olmak istiyorum Senden başka kimse dokunmasın, bakmasın hatta konuşmasın Düşünme sevilmek istiyorum. Düşünerek sevilmez! Ya seversin ya da sevmezsin Geçmişime takılma ben seninle yarınlarda Sevabımla günahımla senin olmak istiyorum İşte o zaman mutlu eder beni bu şehir…
//Bu şehrin kucağında doğmadım ama bu şehrin toprağında öleceğim//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Şehir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Şehir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaşadığınız şehri dizelerlede okumak seven ve sevilenler için çok güzel bir duygu hocam... benimde gitme kal bu şehirde başlıklı... naçizane siirimde ve de suskun şehir başlıklı siirimde bahsediyorum. Hoş bir tesadüf oldu siirinizi okurken bunlari da sizinle paylaşmak istedim.. affinıza sığınarak hocam saygılarımla selamlıyorum hoşçakalın....
Şiir., Şair., İçerik., Anlatım., Yorum., Ve fon müziği eşliğinde., Hepside birbirinden mükemmel.. Bu mükemmel'lere imza atan mimarı gönülden kutluyorum.. _____________ Hayırlı, bereketli Ramazanlar..
Nasıl geçmiş sorma, sensiz dünde kalan günler Hasret kalmışım senli yarınlara Bugün senli düşlerime döndüm.... Çok güzel şiir ve yorumun kardeş. Kutluyorum.