Sahi bu şehir hep böyle sensizlik mi kokar? Sokaklarını hep hasret mi arşınlar? Zifiri geceler güneşe mi küsmüş Hiç dolunay olmaz mı? Ölesiye sevmenin sonunda Sevdalarda ayrılık çanları mı çalar? Öyleyse yerim yok bu şehirde benim gitmem gerek
Hadi durma bunca sustuğun yetmez mi? Karar ver artık! Önünde iki yol var Ya hayatını yaşa Ya da sevdana sahip çık! Gecelerimi düşman etme artık bana Her gece ayrılık şarkılarını çalıyor saatlerim Ve öyle masum ki duvarda ki siluetin…
Bu deli gönül ne rüzgarlar gördü ne fırtınalar atlattı Sağanak yağmurlarda ıslanmadı Hiçbir kadın için bu kadar yürekten ağlamadı Gel gör şimdi kan çanağına dönmüş gözlerim Nedir bu ayrılık şarkısı Nedir kafanda ki düşünce bu kararsızlık?
Mevsimler hep aynı değişmez hiç peşi sıra gelip gitse de Sevdam gibi Ağaçlarda küsmüş Zamansız açıyor çiçekleri Kimi zaman ayva çiçek açmış ama yaz gelmez Bakmışın zamansız kiraz mevsimi Ya da çiçek açmış mevsimsiz bademler Nedir bu zamansızlık, kimsesizlik Neden yalnızlık? Güneş pes etmiş yerini bulutlara bırakmış Hava kasvetli neden bu karamsarlık?
Sevdalandım Sevdam kimin gözünde Öyle ya ben deli dolu bir adam Kimi şaşkınlıkla bakar Kimi şapka çıkarır sevdama Kimi ilanı aşk eder yoklar sol yanımı Kimi de görmezden gelir umursamaz Güler geçer gününü gün eder… Dedim ya! Ben sevdalandım sana Ne yapsam anlatamam Güya ben safım!
Kahve yalnız içilirmiş vazgeçtim ondan Ben çay demledim izin ver içeyim Ama kaç şeker diye soran yok! Hoş o da soğumuş ama olsun içmem gerek Hadi izin ver kalbimi sana bırakıp gideyim Sadece bedenimi yanıma alayım…
Sahi bu şehir hep böyle sensizlik mi kokar? Neden küsmüş şehrimiz gecelere Benim şehrimde gecem de gündüzüm de sendin Geceleri zifiri küf kokan odamı aydınlatan dolunay Gündüzleri ayazda kalan yüreğimi ısıtan güneşimdin Ne oldu şimdi koca şehrimiz küsmüş Ne yapsak ne etsek boş!
Dudak tiryakisi olmuşum sigaraya Dumanı gözlerimi yakar Külü birikmiş ha düştü ha düşecek Benim gitmem gerek Anladım. Aşk senden çok uzak Bu şehirde sen bana uzak Sol yanın kocaman bir tuzak Sen çoktan hayata, zamana küsmüşsün Üç beş beden bana küçüksün Ne bir masal bu içinde bulunduğum Ne de bir oyun; yürüdüğüm boş sokaklar Kusura bakma yerim yokmuş bu şehirde Benim gitmem gerek… Mustafa KARAAHMETOĞLU 15.06.2015
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitmem Gerek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitmem Gerek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.