(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTTİ KOCA YILLARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTTİ KOCA YILLARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin koca bir yüreğin var içi sevgi dolu.Sığmaması çok normal.O bir yere sığsın orada sevgi adına yaşasın. Gerisi teferruattır..Acılardan çilelerden uzak kalmanızdır dileğim.Sitemler dolu şiirinizi kutlarım saygımla.
Hayat hep güzel sürprizler yapsaydı, hep mutlu olur muydu insanoğlu diyesim geldi.. Beğeniyle okudum/dinledim güzel şiiri. Kutlarım yüreğinize nefesinize sağlık Ayhan bey. Saygılar...
merhaba kardeşim.çok güzel ve anlamlı bie şiirdi.şiir çok güzeldi.Ama bakıyorum hüzünlerin hala solmamış,kendini düzeltememişsin.Ama bu duygular sana çok güzel bir şiir yazdırmaya vesile olmuş.Keşke karşı taraftakiler bizi anlayabilse .Ama ne yazıkki anlayamıyorlar.Bir ömürde anlatsan anlamayacaklar.En güzeli o hisleri zorlada olsa bir şekilde köreltmek için çalışmanız gerekiyor.Daha nice güzel şiirler okumak üzere kardeşim.kutluyorum şiirini,puanım tam.selamlar.
Çok güzel olmuş hocam..Muhteşem sesinizi özlemişim..Derki şair; Kaderim kederim kederim hayatım olmuş..Dizeler her zamanki güzelliğiyle sese müziğe muhteşem uyumlu kocaman gönlünüz daim olsun..
Hatice Çakar tarafından 6/19/2015 8:12:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
bu yalan dünya kimize güldü kimize aglatti hep ayrimcilik yapti ama genede seviyoruz yalan dünyayi yoksa bu hayat cekilmez yüregine saglik teprik ederim kalemine ..hayirli ramazanlar
Merhabalar efendim.Değerli kalemizden, her zaman ki tadında, deminde ve güzelliğinde bir eser gelmiş.Biz de Kutluyoruz yürekten yalansız, riyasız ve hilafsız. Gönlün abad olsun hem de huzurla dolsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
Yazdıkların kurgu'da olsa..!! Halbuki hayatın nede acı gerçeklerini dile getirmişsin.., Hangimizi ezip, hangimizi yorup harcamadı'ki..? Buna rağmen yaşıyoruz.. Şiirin., Yorumun mükemmeldi kardeşim, İçtenliğimle tebrik ediyorum......
Cemal İnan tarafından 6/18/2015 5:08:18 PM zamanında düzenlenmiştir.