(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÖVBE TÖVBE GELDE DELLENME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÖVBE TÖVBE GELDE DELLENME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YÜREĞİNEVE GÖNLÜNE SAĞLIK.DOST ŞAİR. HER GÖNLÜN BİR DERDİ VARDIR .İNŞAALAH DERİNE DALMAZSIN. HAYAT KISA, İŞLER UZUN. DAHA YAPILACAK ÇOK İŞLER VAR YİNEDE FAZLA KAPTIRMA KENDİNİ HAYATIN KÖR ÇARKLARINA SAYGILARIMLA....
Valla abicimmm sana saydıklarımı sen duysan sende dellenirsinnnnnnnn Yaffffff evlendimm alt tarafı sen unuttun beni vallaha kazan kaldırdım ahandaa işteee Pışık yok öyle kaçmak o bira kısmı hariç her bir yeri güzel şiirin bira olmasın gel sen limonata iç :)))
seviyorummm seni kocaman kocamannn sevgilerimi yolluyorum.
Yüreğinizin bitmeyen duyguları, dinmeyen sevinçleri, azalmayan huzuru ve hep diri kalan kifayeti iri, demlenmiş şiirlerinizin devamı dileğiyle. Sevgi ve saygılarımla.
Merhaba, "haydi sahil " İnsan ve onun duyguları her zaman insan için vazgeçilmez unsurlardır ki değerli kalem bunu okuruyla ne de hoş paylaşmış ! Teşekkür ederim saygılar.
Harika bir şiir ve fonda harika bir seslendirme...ne diyebilirim diye düşünüyorum... Parmaklarım, "HARİKA VE NEFİS" sözcüklerini yazacak tuşları arıyor ve sonunda da buluyor...Bu güzel eseri yazan yürek,çok yaşasın,o yazsın biz de okuyup,hep beğenelim. Dostum,şiire verdiğiniz emeğinizi ve sayfaya düşüren yüreğinizi içten kutluyorum... sevgiyle...saygıyla...selamlarımla...
Allahsız değil mi..ne çok olur aşkın kafiri..sen seversin o ardına bakmadan gider..gitsin ya :( köprünün ortasında oda kalır birgün hani ya ..nihayetinde kalmış ki gelmiş
harikaydı aldı götürdü yüreğimizi ...selam ve muhabbetle..
Allahsız değil mi..ne çok olur aşkın kafiri..sen seversin o ardına bakmadan gider..gitsin ya :( köprünün ortasında oda kalır birgün hani ya ..nihayetinde kalmış ki gelmiş YORUMLAYAN KOCAA YÜREGİNE SEVGİLER SAYGILAR DEGERLİ DOST VAROLASIN
Ayhan bey gerçekten hoş ve güzel bir şiir. Yusuf Hayaloğlu tadı var. neden bilmiyorum nalan ve ah ulan rızayı hatırlattı bu şiir bana. kutluyorum bu değerli çalışmanızı. her ne kadar alkole karşı olsam da kutluyorum.
Sevdalı yüreklere yansıyan güzel bir anlatimdi değerli dost kalem hele de neşet babayı dinlerken saygılarımla selamlıyorum hoşçakalın nise güzel eserlere..